AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
248Cevap
Paylasmazdim paylasanada karismazdim. Ama gereksiz. Ünlü degilsin bisey degilsin. Kime ne
1. resim çok hoş fakat sosyal medyada gezmesi yerine bir albümde olması daha mantıklı
Paylaşmam çünkü özelim benim kimseyi ilgilendirmez bence :)
Ne güzel söyledin
@Alcatras34 teşekkür ederim :)
Agzina sağlik daha yorum yapmasinlar bence :)
Allahtan sosyal hesapları yok, olsa da paylaşmaz, paylaşırsa da ağzına tükürürüm
Sanki görmemişlik gibi ve ayrıca karın sismis halde hiç hoş değil Türk erkeklerin geneli izin vermez buna
Eşime böyle şeylerin inanılmaz gereksiz olduğunu ifade ederim kaldı ki eşim internet ile haşır neşir olan birisi olabilemez.
Bence yapılabilir. Çok çok şeker olmuş hatta. Bu konu o şekilde büyütülecek birşey değil bence kendince ileride çocuğuna gösterebileceği şeyler olsun istemiş ve bu şekilde fotoğraflar çekmiş olabilir.
Ne var bu fotoğraflarda ki bunları örnek göstererek 'bu tarz' fotoğraflar koymasına izin verir miydiniz yazdın kardeş? gayet doğallar bence
Sevinirim diğer erkekleri tahrik etmek istiyor diye
Paylaşmasındaki amaç ne peki cümle aleme ben hamileyim mesajı mı veriyor nedir yani
Bence cok hos bu tarz paylaşımlar ama burayanyorum yapan çogu erkek olumsuz yazmıs neden acaba?
uyarırdım ve tekrarlamamasını söylerdim dinleyecegine eminim
Çok ciddi kavga ederim. Büyük konuşmayayım ama boşanmaya kadar varabilir. :/
yok be bebek utanmaz arlanmaz bisey olur allah muhafaza saga sola gobek gostermeye gerek yok
Benim eşimse paylaşmaması gerektiğini bilir.😊
"aşkım paylaşma" derim
Sakin baba adayı buda 😊
paylaşmam ki sevgilim paylaşmama izin vericek serbestlikte degil
Geniş bir insan değilim sosyal medya kullandırmam zaten
ne varms bu fotoda gayet normal
İzim veririm diyorsunuz yani
normal fotojenk olursa
Evden çıkarken modemi yanımda gotururum
Bu çok iyi (:
Teşekkürler :)
Reklama gerek yok aşkım der ayaklarını öperim ne yapayım
bence paylaşmaması gerekir bu tarz biraz açık olmuş
kizardim herhalde pek hos degil kiskancim ben biraz
Azına s*çarım açık net sade
paylaşmazdım, eşim de razı gelmezdi. ne gerek var?
Hicbir sey, güzel fotograflar.
Eşinizde paylaşabilir yani
Evet.
Paylaşamaz, net!
#TürklerDünyayaHükümdarOlacak
Görmemişin çocuğu olmuş
Hahha sen napardin acaba😂😂
@Hicbiseyim karıcım derdim. napıyosun. manyak mısın sdffggggh
Asddghh jsjdjjjdjfjk
Eşine demezsin herhalde bunu ikinizin çocuğu sonuçta
çocuk ikimizin de göbeğinin resmini niye çekip sağa sola atar insan. saçma
Atsa napcan dövcen mi. Sen gogüslerini koyarken bisey yok😂😄
@Hicbiseyim siz kadın milleti adamı manyak edersiniz. neyse doğmamış çocuğa don biçilmez. ben de evlenmicem zaten. böyle bir tabloyla karşılaşmam
Tabi tabi evlenmezsin ömrunu burda soru sorarak millete pşşt dyrek gecirirsin😉
@Hicbiseyim evlensem de millete pişşt derim ben
Senin kari da gobegini psst yapar orda burda o zaamn etkiye tepki hadi kolay gelsin😉
@Hicbiseyim o göbeği ısırırım. Bir şey yapamaz
Icinde cocuk var cocugu isirirsam sonra😮😮
@Hicbiseyim babasına çekerse taş gibi adonislere ve göğüs kaslarına sahip olur. Bisey olmaz
Buhohoyt kendini begenmiş.😂 neyse fazla bildrim yapmaym ben kacar
bosanma sebebidir.. karninda çocuk var ken mi.. evet oyle varken..
Ne var bu fotoğraflarda?
Paylasamaz cok kizar cocugun dogmasini beklerim sonra sepetlerim
Sonra millet lan helal olsun ne koymuş mu desin.
Benim eşim böyle şeyler yapmaz aga
Yapsa?
Yapsa diye bişi yok yapmaz
Paylaşmam o ne öyle görgüsüzlük
Hayir karnimi ciplak olarak gostermem.
Öyle bir eşim olmayacağı için sorun yok :)
çekinirim ama sosyal ağa koymam
hiç hoş değil bence gereksiz.
Aynen
Kesinlikle hayır paylaşamaz.
etegını de cıkart öyle paylaş artık eşim degılsın der boşarım
Benden başka kimse eşimin göbüşüne bakamaz..
çok güzel fotolar bence.
bence çok güzeller. sıkıntı olmayabilir.
doğru bulmuyorum ve paylaşmam.
fotoğrafla rda ne var bence çok hoş
Hayır izin vermem 😀😀
Bluzla beraber paylasabilirim acik değil de 😊
Aşırı itici. Hayatta paylaşmam.
Müsade etmem Evde huzursuzluk çıkar
olmaz bizim hamilelerimiz g. tu gobegi saliyor cunku :) nerde bole fit bir vucut yok yani
Fotoğraftakiler Türk
milyonda bir peh orana bak
Godos muyum aşkım ben derdim.
Okadar genişlemedik daha
Benim eşim olucak kişi paylaşmazdı
Paylaşmak pek doğru olmaz sanki.
Geri kafalı olmayın bunda bişey yok.
Aşırı bir teşhir yok bence ben koyardim sanırım
Ben paylasmam bana gore değil bunlar
Kendi tercihi öyle mutluysa paylaşsın sıkıntı yok
burdaki erkekler amma maço sjjfkf
maçolukla alakalı değil. adetlerle alakalı. yeri geldimi maço yeri geldimi nazik olmalı erkek yoksa nonoş yumşak ya da geniş derler.. yemeyenin yemeğini yerler meselesi kapiş?
+ kızları da anlamıyorum maço isderler işlerine gelmedimi maçosn derler. nazik olursun erkek ol biraz derler .. bayanlar ne isdediğini bilmediği sürece çeşit çeşit erkekler çıkacaktır karşılarına..
erkeklere yön veren kadınlardır..
dünyayı erkekler yönetir bayanlarda erkekleri anladın?
şikayet etmedim neden parladın?
parlamadım sadece şikayetimi bildirdim
yanlış kişiye
ama ne olursa olsun erkekler bayansız bayanlarda erkeksiz yapamaz.
ünlü bir söz vardır
ne kadar cıvata varsa o kadar somun vardır.. yani her cıvatanın ait olduğu bir somun bulunur
.
sadece bazı sonun ve civatalar ayar gerektirir bu da hayatın döngüsüdür
şikayet etmedim diyorum? neyse
bu kadar açık olarak paylaşmam