Simdi canım kardesim bu soruyu defalarca sordun findik burunlu olduğunu anladik, farkinda olmadiğin tek nokta burnun buyuk olsaydi dakikasinda estetikciye kosardin. Takintilisin. Findik burun, findik burun, burnum findik gibi bu nedir ego mu kasiyorsun? cidden anlayamadim ben
7
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Burun yüz güzelliğindeki en iyi etkendir. Yaradan yakışanı versede günümüzdeki bizim beynimize sokulan 'kalkık ve küçük burun' etkeni yaygınlaştığından herkes burnunun öyle olmasını istiyor ama kendi burun insana daha çok yakışıyor. Estetik insanın kendi seçimidir...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Güzel yaratılmışsın o yüzden bilmemen ya da anlamaman normal
bu bizi ilgilendirmiyor bence kişinin kendi bedeni, rahatsızlık duyuyorsa demek bak sen büyük burunlu anlaşılma diye bile hemen araya fındık burunluyum diye belirtmişsin bile..
En İyi Cevaplar