“Her insan kendi şansını kendisi yaratır” sözüne inanıyor musunuz?

Bazen de ne yaparsa yapsın şansın ona gülmediği insanlar da tanıdım, doğrusunu isterseniz kafam karışık bu konuda. Şanlı doğmak sözü ne kadar doğru o'da tartışılır...
“Her insan kendi şansını kendisi yaratır” sözüne inanıyor musunuz?
Eğer şans sizin yanınızda değilse, var gücünüzle çabalayın.

“Her insan kendi şansını kendisi yaratır” sözüne inanıyor musunuz?
Cevapla