Sizce hukuk fakultesini 3 yilda bitirmek ne kadar buyuk bir basari?

az (herkes yapabilir aptallar bile cok calisip yapabilir)
orta (bazilari yapabilir calismanin yaninda zekada gerekli)
yuksek (sadece zeki olanlar yapabilir sadece calisma yetmez)
Güncellemeler
+1 yıl
sadasdsad
Sizce hukuk fakultesini 3 yilda bitirmek ne kadar buyuk bir basari?
Cevapla