daha farklı olmak isterdim:)
Bir işe kalkışırken mi, yoksa o şey olmayınca mı hayırlısı olsun dersiniz? :)?
daha farklı olmak isterdim:)

Pomem mülakatına girdim... Girerken hayırlısı olsun dedik... Kazandım yine hayırlısı olsun diyoruz...
Kazanmasaydımda yine hayırlısı olsun derdik ailecek böyleyiz... 😊
İyidir sanırım... 😉
Bir işe başlarken de sövüyorum yapamayıncada sövüyorum böyle değişik biriyim
Başlarken hayırlısı olsun hayırlı değilse de hayra yor Allah ım derim.
ata cümlemiz : olmayınca kendimizi avutmak için hayırlısı demek
Cevap
17Cevap
bir ise kalkisip olmayinca butun gun ana avrat sovenlerden
Neden olmadı diye düşünürüm çıkar yol bulurum genelde
Aynen 😂
Her zaman her şeyin hayırlısı derim başlamadan önce kimi zamanda olduktan sonra.
Bir işe besmele ile başlanır Allah'ım beni utandırma denir, olmazsa da bir nebze gönlü rahatlatmak terapi etkisi yapmak için hayırlısı buymuş denir
Olmasını istediğim şeylerin daha olmadan hayırlısını dilerim
besmeleyle başlarsın hayırlısı dersin.
olmazsa sağlık olsun dersin
Hayirliysa olsun derim, baktim olmadi hayirlisi neyse o olsun derim😊
tabi bir işe başlamadan önce. hayırlıysa olsun derim
İkiside değil hiç hayırlı olsun demiyorum
her konuda net hayırlısı olsun kafasındayım
İki durumdada soyluyorum aslinda
genelde olmayınca derim
Elimden geleni yaptıktan sonra hayırlsı derim
O şey ne
Detayı ni anladjm sadece 😗
😮
O yanlışlık la atittim onu 😓
Her ikisinde de derim
ikisindede derim
olmayınca genelde
Herseyin hayırlısı
Her evresinde
hayırlısı hep
her türlü derim onu
ikisinde de
Kalkısırken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar