Bir işe kalkışırken mi, yoksa o şey olmayınca mı hayırlısı olsun dersiniz? :)?

Bir işe kalkışırken mi, yoksa o şey olmayınca mı hayırlısı olsun dersiniz? :)?



İnsanlar genellikle bir şey istediklerinde muhakkak olsun isterler. Ancak olmadığı zaman hayırlısı olsun derler.

Siz hangisisiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
itiraf edeyim, ben ilk başlarda hayırlısı olsun diyorum ama tamamiyle tevekkül etmiyorum. olmayınca buruk bir hüzünle hayırlısı diyorum.
daha farklı olmak isterdim:)
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Bir işe kalkışırken mi, yoksa o şey olmayınca mı hayırlısı olsun dersiniz? :)?
Cevapla