Mumlar neden eriyip sönerler de tersine doğru yanmazlar uzayarak yeniden?

Ve insan doğmak ister mi bir daha ölmek için?
Zifiri karanlık gece.
Mum bitti, yanmadı tersine.
Beyaz mürekkeple yazdım
Bu şiiri karanlığın üstüne.
Ben derim ki;
Geçip gider zaman.
Geri alınmaz bazı şeyler.
Ömrüm, ömrüm
Ve yanan mum biter.
Soğur cehennem bile!
(Metin Altıok) ...

Bir edebiyat akşamına daha hoşgeldiniz... :)
Güncellemeler
+1 yıl
Mumlar.. işte bütün mesele bu.. :D
Güncellemeler
+1 yıl
Aşk ve mum...
Mumlar neden eriyip sönerler de tersine doğru yanmazlar uzayarak yeniden?
Cevapla