
Ağzını açınca penguen böyle oluyormuş işte :D Ne yalan söyliyim biraz soğudum :)

kendilerini korumak için bir şey olsun dime yani hala seviyorum kaplanları da dişleriyle seviyorum bunların farkı ne
Daha çok sevdim çoğu insandan sevimliler :)
teşekkür ederim :)
s260.photobucket.com/.../...npenguincubes.jpg.html
sev beni seveyim seni :D
Cevap
14Cevap
seni de boğazına kadar çekseler buraya fotoğrafını koysalar senden de soğurlardı -.-
Demokrasiye saygı lütfen arkada 3 tane tatli var önde 1 tane cadi 3-1=2 Kazanan tatli penguenler :D
Bunların belgeselini izleyince zaten sogumuştum. Çok sapık fantezilere sahip hayvanlar :D
Biz insanlarda öyle değil miyiz? Bakıyorsun herif yakışıklı sonra bir de ona bakıyorsun uzun tipsiz birşey. fghgj
Yooo bence hala cok tatlilar 😍😄
Herkesin bir sabır noktası var ne var yani :)
azcık soğudum ama seviyorum 😄
soğumadım tipe bak hala güzel
Neşeli ayaklar adamım
kapataydı ağzını keşke :/
severim ben onları alcam bitane evime oyy
insan görünümlü yaratıklardan iyiidir
Haha demek ki dış görünüşe bakmicaksın
onlarda çok üzülüyodu zaten soğudun diye
sogumadim korktum ya
ağzını açmadan severim
Korktum 😂😂
Tatlı
Seviyorum :)
sevmicem sağol
Sogumadim 😂
Ay kötü
Evet sevimliler
Soğumadım ki😌
Yine de tatlı.
Oys öperim
Doğrudur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar