Burada bahsedilen “çok zengin”lik Christian Grey zenginliği.
Pablo Escobar zenginliği.
Günde 100 bin lira harcayabilme lüksünden bahsediyorum.
Pablo Escobar zenginliği.
Günde 100 bin lira harcayabilme lüksünden bahsediyorum.
yahu günde yüz bin lira nereye harcar ki insan, madem para önemli insanlar neden herşeylerini bir kaç gün daha uzatmak için feda etmeye hazır... zengin adama sorsan hayat uzasın der, fakir adama sorarsan hayat kötü para olsun erkenden ölelim der.
40 yasına 8 senem var ben hazırım
Şimdi 39 yaşındakiler düşünsün.
Süper zengin ve 40 yaş seçeneği benim için daha cazip.
Meraktan 70-i gormek istiyorum. Yoksa yaslanmaktan nefret ederim
Cevap
19Cevap
para veya lüks içinde yaşama çabasında değilim Allah elden ayaktan düşürmesin rızkımızı yeyeceği kadar versin sonrasında ibadetlerimizi elimizden geldiğince yapalım yeter ahirete iyi bir kul olarak gitmek isterim
40 az ya 50 olsaydi olurdu bu yuzden 70 yas secenegini aliyim
Günde 100 bin mi :D para sorun değil erken öleceksek zengin olmayı seçiyorum 😂
Para olsunda omur onemli degil parali 26 ya da raziyim
sağlıklı sıhhatli olsun, arkamızda kimsenin hakkı kalmasın da 40 ya da 70 çok da farketmez yani..
Önemli olan güzel ve dolu yaşamak eğer ben para ile sağlayabileceğimi düşünseydim 40 derdim ama ne olursa olsun yaşamak hayat güzel o yüzden uzun yaşiyim ya:)
Zengin olup ortalama ve fakir yaşayanlara para dağıtmak 👍 çok düşünceliyim 🤔
çok zengin olurdum ve paramı tıpa harcardım ölümsüzlüğü buldururdum
60 -70 yıl Sürünerek yaşayacagını 10 yıl krallar gibi yaşa ve öl en azından yaşadım. dersin herşeyi 😊
bu durumda 10 senem kalmış oluyor..
yok kardeşim daha yapacak çok işim var..
Fakir olup 70 e kadar yaşayacağma zengin olur 40 da giderim
Hızlı yaşayıp genç ölelim. Cesedimiz yakışıklı olsun.
Maddi durum önemli değil. Cihana hükmetmiş padişahlar dünyadan eli boş göçtü
Onu 35 yapalım lan ben normalde de 35 te gitmeyi dusunuyorum cunku shjsd
40 yol yeter de artar :D
Orta halli yaşayıp 60 lı yaşlarda ölmek :)
çok zengin olup 30 yaşına kadar yaşasam da olur
70 yasında ölmek 😄😄😄
Yaşlanmadan ölmeyi hayal eden biriyim.
Allah güzel yaşamayı nasip etsin
İmanlı öleyimde parası yaşı önemli değil
Ben halimden memnunum
Hızlı yaşa çabuk öl daha iyi
30 a bile inabilirim fark etmez para verin bana
40 yaşina kadar yasayabilirsem ne mutlu bana
70 yaş
70...
50 diyelim
40yasinda olmek
70 i tercih ederim
Olmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar