Solotica kontakt lens aldım ama çok büyük bir sorunum var lütfen yardım 😔?

Solotica kontakt lens aldım ama çok büyük  bir  sorunum var lütfen yardım 😔?
Arkadaşlar dün internetten sipariş ettiğim solotica lensim geldi gerçekten çok güzel ama ufak şişesinden normal lens kutusuna koyarken bir baktım ki lens şişenin dibine vakum gibi yapışmış çıkmıyo çalkaladım epey bir ama çıkmadı :( bende en son çare parmağımla çıkartmak isterken tam hare çizgisinde ufak bir yırtık oldu :( bende hiç adetim değildir ama aldığım yere yalan söyledim kutudan bu şekilde çıktı dedim :( 260 lira verince içime oturdu belki değiştirirler dedim. Merkeze göndericez kullanıcı hatası olup olmadığını anladıktan sonra yardımcı oluruz dediler. SİZCE ANLAŞILIR MII YANİ NASIL İNCELENİYO BU LENSLER :(? Bilen varsa yardım nolur :( hem lensimi kullanamadan mundar ettim diyr hemde sarıcıya yalan söyledim diye çok üzgünüm :(
Solotica kontakt lens aldım ama çok büyük bir sorunum var lütfen yardım 😔?
Cevapla