boyum uzun oldugu için 45 46 ayakkabı giyiyorum genelde dısarda normal bulamadığım için sürekli nıke adidas giyiyorum son 1 sene de 6 ncı ayakkabım çalındı deliricem ya benim boyumda adamda adam bulmak da zor napıcaklar bu ayakkabıları son kalan ayakkabım nıke kevin durant 8 yemin ediyorum yastıgımın altına koyup uyucam artık
Delirmek üzereyim ya yine ayakkabılarım çalınmış ayakkabının ne değeri var satsan ne para etcek offf?
Bugüne kadar Hayatımda sadece bir ayakkabıyı sevdim özen gösterdim kinetixin ayakkabısıydı onu da çaldılar 46 numara ayakkabım bağcıyla beraber santim santim çalanlara girsin
kardeşim uzun boylular genelde daha büyük ayakkabı giyer senin arkadaşının ayakları taraklıdır büyüktür öyle nadir 1 2 insan bulursun 1.70 olan arkadaşlarım 41 42 giyiyor genelde
ne gösteriş yapıcam len :) unutuyom bazen erken geliyom çıkarım diyom almıyom içeri çıkmıyom dısarda kalıyo bundan sonra yastıgımın altında saklıyorum merak etme :D
En İyi Cevaplar