İnsanlar neden trafikte artistlik yapıp karşılık verince korkuyor?

Dün Harbiden kafayı yedim aslında hergün arkadaş ışıktayız kırmızı dalmışım yeşil yandı hemen bastım gaza arkadaki direk korbaya abanıyor (Sorun korna değil basabilir ama beni deli eden kısım telefonla konuşması) rahat bir 3 saniye abandı bunda da birşey yok yandan geçerken kafayı eğmiş bakıyor kulağında da telefonu gördüm iyice sinirden kafayı yedim. El işareti yaptım ; Ne var lan ! dedim. Önüne dönüp kaçtı. Madem artistlik yapıyorsunuz arkasında durun erkekliğinizi koruyun arabanın içinden iş yapmakla olmuyor bu işler. Arabada ailesi olmasa önüne kırıp sorunun ne lan diyecektimde yanındaki karısına dua etsin. Kızın yanında rezil olmasın diye öyle birşey yapmadım. İnsanların önce artistlik yapıp sonra korkup kaçmasının amacı ne olabilir sizce?
İnsanlar neden trafikte artistlik yapıp karşılık verince korkuyor?
Cevapla