Benim boyum 1.60 ve nişanlımın boyu 1.96 sizce çok mu fark var yani sürekli arkadaşlarım eleştiri yapıyor sizce çok mu?

benim boyum 1.60 ve nişanlımın boyu 1.96 sizce çok mu fark var yani sürekli arkadaşlarım eleştiri yapıyor sizce fark çok mu?

Gerçekten çok takmaya başladım :(
Benim boyum 1.60 ve nişanlımın boyu 1.96 sizce çok mu fark var yani sürekli arkadaşlarım eleştiri yapıyor sizce çok mu?
Cevapla