Çocuğu olan insanları yani anne-babaları kıskanıyor musunuz? Ben kıskanıyorum?

Yaş oldu 28. Yalnızım bekarım. Sürekli çevremde çocuklu aileleri görüyorum. Öğretmenim. Çocuklar benim işim yani. Çoook seviyorum. Okuldaki tüm hocalar evli. Sadece ben bekar. Bazen babalar çocuklarını seviyor. İçim gidiyor vallaha. Özellikle okulda bir volkan hoca var. Adamın kızı da bizim okulda. Kurban olurum sana ve seni yaratana diyor. Omzuna alıyor falan. O kara gözlerine kurban olurum diyor. Ben orada malım resmen. Keşke bana da nasip olsa ya. Ağlayacam nerdeyse şimdi. Gözlerim dolu vallaha😭
Güncellemeler
+1 yıl
Keşke bir oğlum olsa onunla top oynasaydım. Bir kızım olsaydı sarı saçlı. Saçlarını örseydim. Bir de abi kardeş şu videodaki gibi olsa iyi anlaşsalardı. https://m.youtube.com/watch?v=H2UxDmR4WZ0
Çocuğu olan insanları yani anne-babaları kıskanıyor musunuz? Ben kıskanıyorum?
Cevapla