Güncellemeler
+1 yıl
Konu ciddi şeyler olunca kimseden çıt yok cinsellik falan sorsaydın herkes Akın edecekti ne s a p i k bir milletiz :((
Annem yönden sıkıntı yok ama kocası tam bir facia ya Bir insan bu kadar mı itici Antipatik olur geçimsiz olur anlayamadım amcam Onun tam zıttı onun daha çoktur Hakkı üstümde ona bakınca Gözlerim doluyor resmen çocuğuna çok düşkün çok güzel ilgileniyor bu benim şanssızlığımmi kadersizliğimmi anlayamadım bilmiyorum ama bildiğim tek şey bir insan aile ortamında mutsuzsa o insanı hiçbir şey mutlu edemiyor hep bir taraf eksik sizde durumlar nasıl?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kıskanmak değil de gözüm doluyo
Kiskanmam
Yazdıklarımı tekrar okuyup yorum yapar mısın Bir şey daha sordum