Beyaz ten kadında ve erkekde en iyidir. Ama bir kadın için çok daha iyidir. Esmerler ve buğdayları görünce yıkayasım çamaşır suyuna basasım geliyo. Bence hoş gözükmüyolar benm gözümde beyaz tenli kadınlara göre daha gerideler. Buğday ve esmerleri görüncede midem bile bulanıyo. Kısacası beyaz ten güzellik ölçütüdür.
Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Beyaz tenli olmak güzelliğin veya yakışıklılığın yarısıdır haksız mıyım?
Kardeş lafı nereye getirmeye çalışıyosun çözemedim. Beyaz tenliyim yakışıklıyım diye düşünüyosan öylesindir. Onay almana gerek yok. Salak malak deme millete yeter ki.
En İyi Cevaplar