Beyaz tenli olmak güzelliğin veya yakışıklılığın yarısıdır haksız mıyım?

Beyaz ten kadında ve erkekde en iyidir. Ama bir kadın için çok daha iyidir. Esmerler ve buğdayları görünce yıkayasım çamaşır suyuna basasım geliyo. Bence hoş gözükmüyolar benm gözümde beyaz tenli kadınlara göre daha gerideler. Buğday ve esmerleri görüncede midem bile bulanıyo. Kısacası beyaz ten güzellik ölçütüdür.
Beyaz tenli olmak güzelliğin veya yakışıklılığın yarısıdır haksız mıyım?



Beyaz tenli olmak güzelliğin veya yakışıklılığın yarısıdır haksız mıyım?


Beyaz tenli olmak güzelliğin veya yakışıklılığın yarısıdır haksız mıyım?


Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Beyaz tenli olmak güzelliğin veya yakışıklılığın yarısıdır haksız mıyım?
Cevapla