Bu aralar kelimeleri yanlış okuyorum. fizyolojik bir durum olabilir mi?

mesela " börek" yazıyor ben "böbrek" okuyorum "abine" yazıyor "abiye" gibi okuyorum.. önceleri, sanırım üstün körü okuyorum diye düşündüm ama zamanla sıklaştığını fark ettim.. belki de daha önceden vardı da ben fark etmemiştim ve fark edince sıklaştığını düşünmeye başladım.. çok kitap okuyan birisi de değilim, yıl da 10-15i geçmez.
Bu aralar kelimeleri yanlış okuyorum. fizyolojik bir durum olabilir mi?
Cevapla