Neden rus kızları beyaz tenli ama türk kızları koyu tenli.
Rus kızı

Türk kızı

Rus kızı

Türk kızı

Rus kızları beyaz tenli
Türk kızları kara kuru
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Bu senin fikrin. bir oyunda yabancıların olduğu bir oyunda türk olduğumu söylediğimde Woow yazdı ve türk kızlarının çok güzel olduğunu söyledi ve yabancıların çoğu böyle düşünüyor. bir arkadaşımada böyle yazmış yabancı kişi. Evet bazı kızlar keko gibi oluyor erkeksi oluyor kendilerini bir şey zaneden kızlardan bende hoşlanıyorum ama yabancılar bizi güzel buluyor.
Modifikasyon ve adaptasyon denilen bu durumu açıklayan bir şeyler var onlardan haberin var mı acaba.
Allah öyle yaratmış ya.
Bilimsel olarakta rusya çok soğuk bir yer Türkiye sıcak bir yer. E haliyle kızlarımız böyle modifikasyona uğradı.
aynen işte en güzel cevap unutmazsam eig yaparım.
Rus'u biraz kazı, bakalım altından ne çıkacak.
Akıllı olsun, ahlaklı olsun ve insan olsun..
Cevap
3Cevap
Soğuk ülke vatandaşı olmalarından olsa gerek 😊Adanaya gitsinlerde göreyim 😁😁😁
doğru ama adanada değiller hahahah
çirkin olan bir resim koymuşsun bence türk kızları çok güzel ruslardan daha güzel
Türkiye karma bir ırk beyazda var esmerde sarışın da kumral da çok saçma bir soru olmuş
ne alaka ya 😂 doğal sarı saçlarım var ama Allaha şükür Türküm mckcmm
Ne alaka şimdi genel konusuyosun da Rus kızların Dada köyü tenli olan vardır malesef kii sende Brad Pitt şansı yok😊😊😊
orasını burasınıo bilmem ama rus kızları güzel be. aa bide esmer türk kızları da güzel. yabana atmamak lazım onlarııda :D
Bende beyaz tenliyim evet rus kızları türk kızlarından bir tik güzel bence çok güzel türk kızları var
Karşısına güzel Türk kızı koysaydın belki cevap verirdim.. soruya bak.
git bir görsellere turkish girls yaz amerikalılar sizin hakkınızda görsellere bişey yazdığpında iğrenç tipsiz insanlar ortaya ıkıyo
Yapacak bişey yok
onlar güneş görmüyo ve soğuk bir yerde yaşıyolar neden türkiyeye tatile geliyolar sanıyon akdenize sıcak denizlere iniyolar güneşe meraklılar :D
işte bu noktada çok feci Türk-İtalyan erkeği kıyaslaması yapasım geliyor.
Aynı olmayan iki kavramı nasıl karşılaştırabilirsin ki?
Esmerim guzelim sana kimse bakmiyorsa dokunmuştur :) yazik
okadar beyazım ki arkadaşlar morg doğduğumu söyeyip dalga geçiyorlar
OLAAabilir ama nadirsiniz.
türklerde sevdiğini kandırıp gitmez. onlardan daha sadık.
Yalnız o resmini koyduğun türk kızı beyaz değil. Benden daha beyaz tenli rus kızıda yoktur.
Burdaki gunes oraya gitse beyazi gor
sana hak verriyorum haklısın, ama rus kızları coğrafyalarıyla güzellikleriyle çekiciler işte :D ve buradaki iklim orada yok.
Rus bir grup okulumuza geldi yani yerel halk aslinda sandiginiz kadar guzel degil ne varsa tv ekranlarinda ya da buraya gelenlerde. Gercekten rus arkadasim cok ve yani bu nasil rus dersin
Pardon, ben beyaz tenliyim
e nabiyim, ben yok demiyorum ki.
bir daha oku yazdigini !!! turk kizlari koyu renkli dedin, nokta, ( bazilari demedim, genelleme olmus )
geneleme yaptım işte beyazıda var siyahıda ama çoğunluk kara tenli
Beyaz tenli hic Turk kizi yok mu?
var ama az.
beyaz olanda zaten türkiye güneşinde amele gibi yarı siyah yarı beyaz geziyo güleaim geliyo hahahha diyorum.
Türküm ve nefret edicek kadar beyazım
Babalarımız esmer. Yani siz!
İklimlerden dolayı, tatilde hep buradalar sonuçta
bende beyaz tenliyim ne alaka?
Sende kesin brad pitt
allahın işi
aynen :D
Türk 'üm beyaz tenli GÖÇMENİM..
Cografi sartlar ve irk tabii ki.
Yoo kim dedi ki ne alaka
Allah öyle yaratmış. sorgulamak bize düşmez.
ben türküm ve beyaz tenliyim kafayı mı yedin ya
İklim, genetik.
Hayat işte 😄
Ne tuhaf soru bu ya
Valla ben değilim
sen sor diye ya
bende benbebazımm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar