Durduk yere ağlıyorum çok kötüyüm bir turlu hayattan zevk alamıyorum ne yapsam da iyi olsam iyileşmek istiyorum?

Erkek arkadaşımdan ayrıldım, daha sonrasında en yakın arkadaşımla tartıştım. Çok yoruldum hiç bir şeyden zevk almıyorum, sürekli gözlerim doluyor ağlamak istiyorum. Agresif davranıyorum yakınlarıma. Bazı günler iyi olsa da genel olarak kendimi çok çaresiz ve yanlış hissediyorum...
Durduk yere ağlıyorum çok kötüyüm bir turlu hayattan zevk alamıyorum ne yapsam da iyi olsam iyileşmek istiyorum?
Cevapla