Kalabalık içinde yalnızlık hissediyor musunuz? Yalnızlığı seviyor musunuz?

İnsanları tanıdıkça yalnızlığı seviyorum. Özellikle bu günlerde o kadar kötüyüm ki anlayamıyorum. İnsanları ben kırmak istemedikçe onlar beni paramparça ediyor. Eee hayat bu, bakalım daha ne kadar saklayacağım titreyen sesimi yaşaran gözlerimi? 😔
Kalabalık içinde yalnızlık hissediyor musunuz? Yalnızlığı seviyor musunuz?
Kalabalık içinde yalnızlık hissediyor musunuz? Yalnızlığı seviyor musunuz?
Cevapla