490 bin liram var. Artık çalışmaktan bıktım. Bu parayı bankaya atıp faizlerini yesem olur mu?

25 yaşındayım. Dedemden 1 dukkan 1 de daire bana kaldı. Semtleri hosuma gitmedigi icin ikisini de sattim ve 490 tl paramı aldım. Su an bankada ama ben kararsız kaldım. Daha guzel bir semtte dukkan alip aylik en fazla 2500 tl kira getirisi olan bir dukkan mi alayım? Yoksa bankaya atıp her ay 4000 tl faizi mi yiyeyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar, kimseye paylasmadigim durumumu sizinle paylastim. Bazi arkadaslar bayal demis troll demis. Ama degil. Yardimci olan arkadaslara fikir verenlere tesekkur ediyorum. Iyi geceler.
490 bin liram var. Artık çalışmaktan bıktım. Bu parayı bankaya atıp faizlerini yesem olur mu?
Cevapla