Benimkiler biraz aykırı ama genel mahiyette soruyorum tuğralı, taşlı, hatlı veya yazılı farketmez. Yakışır mı yakışmaz mı? Yakışırsa hangi tarz yüzük erkeklerde daha güzel durur?
Yüzük erkeklere yakışır mı? Yakışırsa hangi tarz yüzükler yakışır?
gerçekten hediye edebilir misin çok sevinirim. ptt kargo ile en fazla 5 tl bile sürmez karşı ödemeli gönderirsin. aliexpersten bir yüzük sipariş edince kaç güne geliyor güvenli mi?
Ederim tabi ki ücret sorun değil. Site çok güvenli takio edebiliyorsun ürününü artı gelmezse para iadesi yapıyorlar 2 haftaya kalmaz geliyo genelde. Senin yüzük numarası kaç?
Bro parmağın küçük o zaman baya. Zaten bu ölçü olayını anlamadım hiç ölçtüm yüzük parmağımı 8. 9 söyledim ne olur ne olmaz anca serçe parmağa oldu. Farklı bir ayarı var heralde
parmağım küçük değil aksine büyüktür ama çok büyükte değil orta büyüklükte. Yüzükçülerde genelde en irilerini alırdım. Sende bu model var mı? mavi olanı tr.aliexpress.com/.../32372345354.html
Yok ya o bende yani almadım ondan ama güzelmiş baya. Ürünler yurtdışından geldiği için dolar üzerinden işliyor fiyatlar ama yinede epey ucuz o yüzükler için. Site çok güvenilir bir site. Şimdi sitede yüzük numarası üç aşağı beş yukarı 7 den 18 e kadar falan var bende parmağımı ölçtürmeden aldım bir çoğunun darlığı sıkıntı oluyor şimdi
Tamam 9 ya da 10 diyoruz o zaman yüzük parmağına olur genişletmek istersen zaten açıyolar yüzükçüler ben gelişmeleri haberdar edicem mesaj aracılığıyla sen de takip et
Çinden geliyor hepsi ucuz baya zaten bir çoğu normalde orjinalı aşırı pahalı yüzükler bunlar birebiri. Mesela şu live to ride ride to live yazan harley davidson motorcu yüzüğü cok pahalı şu kızılderili olanda aynı şekil. Valla bende bir kıllandım ama denedikten sonra anladımki site çok güvenilir. Her hafta yenileri sipariş veriyorum. Çok hoş başka yüzüklerde var parmakta efsane duruyor
Evet yüzüğünde havasını taşımak lazım biraz. Kızılderili yüzüklerine bayılıyorum mesela Barış akarsuda çok takardi ve acayip yakışırdı. Elden ele de fark edebiliyo bazen konu yüzük olunca
Hehehe 😬 Bunları getiren kargocu hergün beni soruyormuş anneme, geçen annem diyince tarih okuyo ist. uni. de falan cok şaşırmış bu çocuk niye tuğralı takmıyor falan diyormuş😬 herkeste bunu soruyor aslında sen tuğralı olanları beğeniyormusun?
Hayırlısı olsun inşallah, bölümün ne peki? Ben 3 senede kazandım ertesi senesi son tercihim bile tutmuyordu üzüldüm falan ama meğer hayirlisi olmuş ertesi sene 10 bine girdim
Azmedince oluyo ya. Bizim okulunda Hukuk fakültesi fena he bizimkide yanda edebiyat, ama sizinkinin havası yesilligi falan mükemmel. Kesinlikle istanbulu kazanmalisin.. Bu arada edebiyatta iyi misin? kac yaptın lysde
Galiba havasını yakalayamıyorum tuğralı olanın belkide tarza uygun olmasi gerekir. Ama denedim tabiki baya da var hatta belkide benim hüsnü kuruntumdur Görseldekiler nasil sence?
Antikalardan bazen öyle yüzükler çıkıyor ki... Daha çok bayanlar için oluyor zaten ama bulmasıda zor onu. Taksimdekiler hep aynıya sarıyo artık hele antikalarda
Aynen bende öyle alıştım ki artk😂 bir de ben tek parmaga takmam böyle çok çok olacak tabi öyle basit yüzükler değil öyle, ışte biraz ağır olmalı. İnşallah alacağım onlardan 😍😍
Kesinlikle aynı kafadaniz 😊 Ama ben hepsini takınca biraz punkçı havası oluşuyor yüzüklerden dolayı ☺😊 bende iki tane falan takiyorum ondan. Ağır olanlardan bide yeşil renk mutlaka al bence
Canlı yeşil ama. 3 az 4 olmalı en az 😀 aynen aynen yüzük konusu açıldımı kanım yalımlanıyor benimde bir anda 😍 Aslinda fiyatida tarzida uygun bir kaç yer biliyodum ama gelmedi aklıma bir türlü. Fiyatı iyi olanlarda işçilik muazzam oluyor hep
En İyi Cevaplar