Gökkuşağının altından geçmeyi hiç denediniz mi veya hiç düşündünüz mü geçmeyi?

Biz hep küçükken denedik. Siz?🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Denemeyin. Biz denedik. Gökkuşağının altından geçmek için var gücümüzle koşardık oysa ki gittikçe uzaklaşan renk demetleri görürdük. Ve kırılırdişte koşma umudumuz. Umut ki bir çocuğun sahip olabileceği en pahalı oyuncak. Gibi gibi.🤔
Gökkuşağının altından geçmeyi hiç denediniz mi veya hiç düşündünüz mü geçmeyi?
Cevapla