Tatlısın diyorsa biri yani "güzel değilsin ama Tatlısın. Seni kırmamak için onu diyorum" anlamına geliyor gibi deglmi?

Hep duydum bunu tatlısın denmesi daha kötü diyorlar çünkü güzel değil ama tatlısın anlamına geliyormus :D sizcede öyle mi ya :D
Tatlısın diyorsa biri yani "güzel değilsin ama Tatlısın. Seni kırmamak için onu diyorum" anlamına geliyor gibi deglmi?
Cevapla