Bir kıza neden tatlısın denir? güzel değilsin demenin kibarı mı bu?

çok nadirdir benim için çok güzel kız veya güzel kız dedikleri , tatlı kızmış deniliyor neden?
Sanalda da böyle birisiyle konuşuyorum sonra fotoğraf atıyoruz birbirimizr çok tatlıymışsın , tatlısın , çok şekersin (kızlardan geliyor bu şekersin lafı)

neden böyle dersiniz? Güzel olmadığım için mi tatlı deniliyor :(

erkeklerin sempatikleri gelsin şura :((((((((((((8
Bir kıza neden tatlısın denir? güzel değilsin demenin kibarı mı bu?
Cevapla