Ben şu aralar tam olarak bunu yaşıyorum, etrafım çok kalabalık ama kendimi çok yalnız hissediyorum. 


Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Hissetmedim sagolsunlar hissettirmediler..
Açıkçası :d hissettim lakin kalabalık içinde kaybolmayı severim. :D Ve eğer ilgi istiyor isem de gururmuş filan dinlemem yüzsüzlük yapar ilgiyi üstüme çekerim.
Yok... yalnizliğim o dereece ilerlemedi henuz...
Teşekurler..
Rica ederim, bende teşekkür ederim ;)
Cevap
24Cevap
Genelde öyle ama umursamıyorum.. kitabım var, açıyorum okuyorum ya da müzik. Zaten herkes bir şekilde yalnızdır.
Kendine uygun kalabalık bulmanı veya onlardan kurtulup kaliteli yalnızlık, seçim senin
Seçim benim evet haklısın
Memleket derken? Türkiye'ye mi yoksa kendi memleketime mi :D
Gercekten anlamadım, o yüzden sordum Türkçe net bir dil olmadığına, benim gibi yurt dışında doğmuş ve büyümüş insanlar algılayamıyor
Etrafımda yalnız kendimide yalnız hissediyorum var mı ötesi :-D
Hahahahah 😂😂😂
Soru sordum
Bugün çok tuhaf bir günümdeyim o yüzden hiç bir şeyi doğru düzgün algılayamıyorum 😕😕 yok ötesi assdfg
Olur öyle arada
Hah şöyle :-D
Kampüste bir ara hissettim. Vize bitmiş, moğol ordusu gibi turnikelere ilerliyorduk. Kalabalık içinde yalnızlığımı anladım
Sürekli öyle hissediyorum. Ortamdayım ama kafam başka alemlere dalıp gidiyor
Yalnızım hep bir arkadaş bulamadım kafama göre çok geniş çevrem var ama hala yalnızım 😭😭😭
En çok hissettiğim durumdur. Mecburiyetten ortamlarda bulunuyorum.
Aramıza hoş geldin. Baş köşede ben varım ama seni sıraya alalım. Bence burada çoğu insan kendini yalnız hissediyor
Bu sotuyu bende sormuştum... Evet oluyor maalesef
Görmedim kusura kalma 😕
bunu biz seçiyoruz ama.
Haklısın
atıyorum birisi gelse özellikle karşı cins bir sebepten konu açsa, sapık mı mal mı dersin. belki adam arkadaş olmak istiyor.
hemcinsin olsa derdi ne acaba dersin. kuşkuyla bak tabiki de sınamadan bakmak önyargının yani cehaletin ta kendisidir...
Genelde hayatan umduğunu bulamamış kişilerde olur bu his
biliyor musun bende şu an bunu yaşıyorum :D bir topluluk olsa 6-7 kişilik samimi bir arkadaş grubum çok daha farklı olacak her şey.
yalnız hissediyosan güzelsin düşün herşeyi
Küçük Emrah modu bana göre değil hiç
Evet kimse beni umursamiyor gibi hissediyorum
Tam şu an bulunduğum durum.
Tam da su an oyleyim.
ben doğuştan yalnızım
Çok hem kalabalığı hiç sevmem
Ara sıra oluyor öyle
Hemde çok.
Hissettiğim oldu
bazen oluyo oyle
her zaman
Etmedim
hissettimm
Hissettim
Hissediyorum
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar