Yalnızlık sağır.
Ondandır biri tökezleyerek yürür,
Öbürü uykusunda bile bağırır... iyi akşamlar 🙋🌸

yalnızlık hissi vücudumdaki bütün hücreleri sarıyor bazen kalabalık ortamlarda Garip ama böyle😃😃😃
Aynen oluyor öyle 😊
Evet sorudaki gibi bazen bende öyle hissediyorum.. İnsan anlaşılmadgi zamanlarda böyle oluyor sanırım 😊
Sorun değil 🙊🙋
Allah tabiide yeter ama Unutma yalnızlık Allah'a mahsustur
Biz Ölmeyecekmiş gibi dünyaya Yarın ölecekmiş gibi ahirete hazırlanırız yani onun için Yanlızlık fazla iyi birşey değil 😃😃 Kalmamaya çalışın Diyeçeğimde Toplumda kendini yanlız hisseden bizler bam başlayız orası ayrı 😃😃😃
Elbette haklısınız yalnızlık çokta iyi değildir ama insan alışıyor yani sorun olmuyor... sevmekte güzeldir elbette ama kalp gerçekten sevmeli.. laf olsun diye sevmek bana dogru gelmiyor bilmiyorum 😕 yalnızlık güzeldir 😊
Yani. Nasıl anlatıyım sana aslında buraya girmemin sebebide o iki üç (tanımadığım) insanlarla konulup yanlızlığı gidermek
Ya kalp sevmeli evet aşk oluşmalı Bak şimdi bir Kıza aşık oldum Merve isminde Eskişehirli Oda aynı şekilde bana aşıktı ama o şimdi başka kollarda Başka birisiyle 1 sene geçti ayrılalı hemen birine saha aşık olmuş 1 sene bir aşkı sökmek için cok kısa bir süre olmasına rağmen sökmüş kalbinden aşkı şimdi 2 seneye yaklaştı 1 yıldır Sevgilisi var.
Yani şunu anlatmak istedim sana yanlızlık iyiydi benim içinde tabi sevgili bakımından yanlızlık ama taki acaba Merve ne yaptı diyip onun Facebook sayfasına bakana denk baktığımda ilişkisini gördüm Ve hani o güzel gelen yanlızlık işi bitirdi İster istemez İnsan maf oluyor Yani üzülüyor yanlızlık o dakika batmaya başlıyor o gülüp eğleniyor ama ben ona aşık oldum diye başka kimseye aşık olamıyorum O gülüp eğlenirken işte o zaman fark ettimki Aşk aşık olduğun kişinin yokluğunda bitmiyor
Hayırlısı olsun inşallah hakkinizda anladım demek istediğinizi zaten denilir ya aşk ayrılınca değil vazgeçince bitermiş diye.. insanın zoruna gider yani kendi üzülürken sevdiği insanın umursamaması... inşallah gönlünüzce olsun canınızı sıkmayın 🙇🙏
Aynen Allah sabır versin şehit ailelerine çok üzgünüz... artik bitsin bu terör olayları ya.. 😔😔
Öyle malesef 😐 güzel huzurlu olsak keşke 🙏
Hayırlısı olsun savaş iyi bir sey degildir... dibimizde savaş var zaten insanlar kaçıyor bebekler çocuklar ne halde... dünyadaki hırs ve öfke dünyanın sonunu getirecek... Allah korusun hepimizi 🙋
Komşu ülke olduğu için demiştim bende... tehlike dibimizde malesef...😐 savaş namusunu vatanını dinini korumak içinse zaten kaçınılmaz oluyor ama daha cok para daha cok daha cok bu gibi düşünen ülkeler silah sanayisini ayakta tutmak istiyorlar.. olan masum insanlara oluyor... Allah vatanımızı ve dünyadaki masum olan tüm insanları korusun 🙏
Ne demiş
O atasözüydü sanki duymstm 😮
dönemin osmanlısında olan güce şimdi sahip olan batılılar güçlenince ne olduğunu gördük kim olduklarınıda gördük bir alay zalim sürüsü soyları bozuk it sürüsü her yeri kana buladılar oluk oluk kan akıttılar hemde nerde mazlum varsa nerde allah diyen varsa onların kanını döktüler.
bazı milletimizin içinde olan pardeküler Soyları osmanlıdan hiç bahsetmezler övünmez kötülerler hatta küfrederler batıya özenirler yani zalimliğe nankörlüğe mertliğin tam zıt anlamlısına özenirler osaki Dünyayı ayaklarının altına almış ama hiç ezmemiş ayaklarının altındaki dünyaya huzur getirmiş olan atalarımız osmanlıları kötüleye kötüleye bir hoş olmuşlar
Hayırlısı olsun sinirlenmeyin.. dünyada insanca yaşamak herkesin hakkıdır... ben insanlara insan olduğu için değer veririm zaten Yunus Emre'de böyle demiştir... hepimizi Allah yarattı ve bize doğruyu yanlışı ayırt edelim diye akıl verdi... insanlar hırslarına çıkarlarına yenik dusebiliyorlar... dünyada barış olsa keske. Bu kadar kin ve öfke olmasa ama malesef böyle 😪
Tamam😊
Yok gelmedi 😮 estagfurullah 🙋
Anladım olabilir. kötü bir söz demiyorsunuz sonuçta herkesin konuşma şekli vardır 😊 ben gereksizce samimi konuşanları sevmem sadece herkesin fikri vardır
Hayır ben de onu diyorum zaten müdür sözü samimi bir söz degil o yüzden sorun degil demek istemiştim.. tanımadığım insanlarla samimi olan birisi degilim zaten 🙋
omerovic bu nick te biri mesaj attı size yavşamadım hiç ben yavşadımmı allah için?
adam sövdü sövdü engelledi gitti :D kusura bakmayın yani o adamın dediği gibi hiçte yavşamadım saten iki dakika sohbet ettiğinde bu sitede hemen yavşadı oluyor ortalıkta yavşayanlar olunca her erkek yavşadı oluyor k bakma dostum ama gerçekten yavşamadım özür dilerim yanlış anlaşıldığım için iyi geceler :D :D iki gün konuştuğum kişiye yavşamam ben
Estagfurullah öyle bir şey olamaz zaten.. sizi tanımıyorum ben konuştuğumuz konular yorumlarda.. bilmiyorum yanlış anlama olmuştur belki ben de özür dilerim sizden... 😐😮🙊
yani k bakma müdür sitemimden dolayı özür dilerim :D
ama yani insan ister istemez öfkeleniyor Burda her hangi cıvık bir söz söyledimmi adınızı sordummu özelden mesaj yollamaya kalktımmı ya da bilmem bir yavşarcasına kelime ettimi bence hiç birini yapmadım erkek arkadaşın ve sanırsam siz yanlış anladınız ki yanlış anlaşılmak dünyada ennefret ettiğim şeydir hemde böyle konuda hiç mesaj atıp küfürler yağdırılmasına gerek yoktu gerçekten müdür ayıp iyi geceler
Erkek arkadaşım yok benim 😐 bahsettgnz kişiyi yorumlarda görüyorum dua ediyor bana iyi birisi ama anlayamadım ben.. sizde kusura bakmayın özür dilerim.. hayır yanlış bir konuşmanız olmadı bana karşı zaten dini ve tarihi şeylerden bahsetmistiniz yorumlarda... cok afedersiniz 😕😒 hayırlı geceler 😐
Küfür etmez sanmam 🙊 tanımıyorum evet yorumlarda görüyorum dua eden iyi birisi belki yanlış anlama olmuştur bende şaşkınım 😐
O nasıl bir tabir? Burda herkes yorumlarda bulunuyor... eğer üslubunuz yanlış olsaydı ben zaten bunu derdim ya da cevap bile vermezdim...😐 konuşulan konular zaten tarih gündem bunlar.. neresi yanlış anlamadım
tamam dostum kbkama bende sana suç atmış gibi oldum yavşamadım ve küfür dediğim hakaret etmez oda küfür ne şerefsizim ne haysiyetsiz orda burda kızada sarkmam ikigün tanıdığım ismini bilmediğim cismini görmediğim kişiyede yavşamam artı sana yalan konuşacak değilim küfür etmez sanmam yarın atarım attığı konuşma resimlerini :D yalan söylemem ben :D
Kusura bakmayın yanlış anlama olmuştur belki bilmiyorum ama 😐 yalan demedim sadece yanlış anlama olmstr belkide... afedersiniz 🙋
sen demedin saten dur topluyum bak olan bana yazdı sen neden kıza yavşıyorsun ayıp değilmi adam ol azıcık her gördüğün kişiye yavşayan şerefsiz bak fake fotolar takıp gelmişsin birde orda burda allah diyen kıza yavşıyorsun bilmem o kıza birdaha yazma şerefsiz insan seni diye yazdı cevap bile veremedim engelledi bende geldim sana yazdım ben erkek arkadaşın sandım sende gidip yavşıyor dedin galiba dedim kendi kendime sitemimi dile getirdim haberin yokmuş öyüzden yargısız insaz gibi saldırdığim için özür dilerim küfür etmez sanmam demene karşılıkta yarın attığı mesajın resmini çeker hızlı resime yükler sana buradan atarım :D
yani yalan söylmem asla ;D
Ben yalan filan demedm kimseye.. sadece yanlış anlama olmuştur dedim.. sizi anlıyorum ve bu durumdan dolayı ben de afedersiniz diyorum... resim filan yüklemenize gerek yok... 😔
Neyi anlamadınız ben net konuşuyorum.. kendi adıma özür diledim haberim yoktu dediğiniz mesaj olayından
neyimi anlamadım cok basit
küfür etti gelip gerek yoktu dedim Sen geldin küfür edeceğini sanmam dedin senin mantığında o kilememe karşılık senin okilimeyi söylemen ne analama geliyor bilmiyorum ama benim mantığımda sözümü kısmi yalanlamaya geliyor donra dedin ki yalanlamadım ben dedin benbunu anlamadım
Ben yorumlarda görüyorum dedim bahsettgnz kişiyi tanımıyorum.. bana dua eden iyi birisi dedim o yüzden sanmam dedim böyle bir şeyi dediğini. sonra dedim ki yanlış anlama olmuştur belki. ben size yalan söylüyorsnz filan demedm kimseye de demedim... kızmış olabilirsiniz bende şaşırdım ama belli ki yanlış anlasılma olmuş 😐😔
Öyle düşündüğü için yanlış anlama olmuş... küfür iyi bir şey degil elbette onu kastetmedim ben 😐😔
allahımya varya ne günlere kaldık üzgün işareti atma içim parcalanıyor neyse bende seni yanlış anladım aslında sana sert çıkmama gerekirdi önce gelip insan gibi sormam gerekir di üzülmenede gerekyok haberin yokmuş ben var zannettim oyüzdendi sitememim şimdi anlamışındır beni :D umarın
Şaşırdım ben sadece 😐 anlıyorum haberim yoktu o yüzden şaşırdım zaten mesaj filan yazdi dediniz.. tamam 🙋
Rica ederim 😊
Keşke tam anlamında beni yalnız sorunsuz bıraksa herkes. Yalnızlık anlayana güzel gelir
Evet güzeldir ama sevmekte güzeldir belki bilmiyorum 😕
Aynen öyle doğru kişiyi sevdikten sonra sevgi çok daha değerli... 🙋
Kusura bakmayın buraya arada geliyorum ben fikrimi söylüyorum öyle iyi akşamlar 🙋
çooook
Cevap
22Cevap
4-5 yildir aileme yakin yalniz yasiyorum, cok yalnizliga pek burunmem, burunsemde "bana Allah yeter" derim...
Allah yeter çok doğru 🙋
Kimseyi sevmiyorum babamla tartışıyor annemmden uzak duruyorum insanlardan korkuyorum
Aile insanı zor durumdada sever böyle düşünmeyin 😐😕
Sorun ailem değil sorun benim şu an koca bir boşlukta sürükleniyorum arkadaşlarıma göre 5 yıl gerideyim bu açığı kapatmak için hem çalışıp hem planlar yapıyorum tek başımayım kendimle alıp veremediğim çok şey var
Hani gülmem istiyorsun gülemiyorsun ağlamak istiyorsun göz pınarların kurumuş herşey boğazında düğümlenmiş vs vs
Anlıyorum Allah kolaylık versin inşallah.. umarım her şey gönlünüzce olsun 🙋
teşekkür ederim
Rica ederim
Anne babam hayatta ama onlar bile anlamıyor beni. Kendimi değersiz hissediyorum. Beni ayakta tutan yalnız imanım. Sığınacak kimsem yok başka. Sevgi aşk ise çok uzak.
Hayırlısı olsun inşallah 😔
Tutunacak bir dala, saf ve temiz yüreğe, ağlayabileceğim bir omuza çok ihtiyacım var. Hayatım boyunca sanki eksik biri yaşadım, demek ki iyi bir insan olmamışım. Yüreğimindeki duygular üzerleri tozlanmış kitaplar gibi. Ne eserler saklı içinde ama ne okumak isteyen var ne de tozlarını silen. Bu dünyada iyiler kazanıyor mu bilmiyorum ama ben kazanmak istemiyorum. Umarım ebedi mutluluğu kazanırım 🙁
Olumsuz düşünmeyin bence... yalnızsak hayallerimiz var... hayaller güzel orda herkes mutlu.. sizi anlıyorum cidden.. ama herkesin seveceği anlascagi birisi vardır elbet.. hayırlısını isteyin.. yalnızlık güzel olsa da sevmekte güzeldir elbette dediğiniz gibi.. nasip inşallah gönlünüzce olsun her şey... 🙏
Teşekkürler 🙋
Estağfurullah 🙊 çok sağolun çok naziksiniz cidden.. inşallah her şey gönlünzce olsun her zaman 🙏👼
Amin sizinde inşaAllah. Tüm kalbimle diliyorum bunu. Rahatsızlık vermemek suretiyle sizi takip etmeye ve sizinle konuşmak için imkanları zorlayacağımı bilmenizi isterim 😊 dua elbetteki şarttır ama, ne demiş Necip Fazıl tohum saç, bitmezse toprak utansın. Ben elimden geleni yapmalıyım olmazsa hayırlısı buymuş derim. Allah'a emanet olunuz. Saygılar.
Benim kararım değişmez siz kusuruma bakmayın yani.. Allah razı olsun dualar ettiğiniz için... Allah inşallah hayirlisini nasip etsin herkes için... sizin içinde öyle olsun.. sizde Allah'a emanet olun.. teşekkür ederim 🙋
Hayattalar ama ben yalnızım 18 milyonluk şehirde yalnız olmak
Hmm anladim.. hayırlısı olsun inşallah mutlu olursunuz 😐
Umut olduğu sürece insan hayallerinden vazgeçmez zaten.. haklısınız 🙋
Hep öyle hissettim zaten vede öyle oldu. Beni benden daha iyi anlayan allahım var :)
Ailem o boşluğu doldurmuyor canım. Aile kavramı bile bir noktada faydasız kalıyor.
arada olur öyle önemli olan yanlızken bile gülebilmek
kalabalıklar arasında kendımı yalnız hissettiğim olmadı kanka
Bir zamanlar öyleydi
Ama şimdi kimseye ihtiyaç duymuyorum
Galiba kendi kendime yetmeyi öğrendim...
Sürekli ben yalnızım psikolojisi daha kötü yalnızlıktan.
Anlayan birileri olmayınca yalnız hissediyorum elbette
Cümle alem varken de
hiç kimse yokken de
zaten yalnızız.!.
Çünkü kimseyle aynı fikirleri savunmuyoruz.!.
Evet çok oldu, sıkıldığım zaman o kalabalığı bıle farkedemedıgım olmustur
Hissetmiyorum, zaten oyleyim
Öyle olmadığında bir terslik olduğunu düşünüyorum.
daima oyleyim
lütfen güncelemee yapmayın yaaaaaaaaaaa
Öyle dendiği için yapmıştım kusura bakmayın 😐🙊
olmazmı be
Genelde hep öyle
Her zamanki halim.
Yalnızım.
olmusdur
Doktora yaptim 😂
Çok oluyor
Çok oldu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar