Birincisi, kızlara uzun saç yakışıyor, eğer kısacık kestirme niyetindeysen cidden çok çirkin oluyor kız çocukları kısa saçla, kabarıyor falan hep.
Diğer taraftan, bunun ikna etmesi yok. Götüreceksin ve kestireceksin. Çocuğun inisiyatif kullanma gibi bir durumu söz konusu olamaz. Şimdiden bu tarz şeyleri ona bırakırsan ileride hiç önünü alamazsın.013 Yorumla
Soran+1 yılAbi cok inat ya kiyamiyoruz da nasil kesecem o zaman sen olsan napardin kisa kstirmek zorundayim cabuk uzuyor ve cok dolasik taratmiyor benim bir isim sac taramak degil ki hastane ev cocuk koca kolay degil yani calisinca yorucu. oluyor cok ugrasamiyroum saciyla
- +1 yıl
O zaman götürüp kestireceksin, yeri gelecek kızacaksın, merak etme öz güvenine de, karar verme mekanizmasına da bir şey olmaz. Herkes yerini bilecek cidden. Bizi öyle yetiştirdiler hiç de kişiliksiz karaktersiz öz güvensiz olmadık. Bilakis, kendi ailelerimizle mücadele etmekten, dışarıdan birine karşı kendimizi daha iyi koruyabildik.
Soran+1 yılCok agliyor goturemiyorum ki yolda rezil eder
Soran+1 yılBen kesicem
Soran+1 yılCidden mi :) senin cocuklarin senden cok kprkar o zmana disiplinli olurlar :) dayisi varda aglatmazlar hic :D
Soran+1 yılKesicez sacini dedim hayirr diye bagirip odasina gitti agliyor
Soran+1 yılAbi ya :D sen olsan kestirirmiydin sacini kizinin
Soran+1 yılAgliyor aciyor diye taratkiyor ama :)
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılcok guzel gozukuyorlar aslındaa kestırmenıze gerek yok :)
1432 Yorumla
Soran+1 yılAma abisi zor bakimi :)
Cevap sahibi+1 yılsacını kestırmezsek sen buyuyemezsın dıyebılırsın mesala:) ama ınanırmı bılmıyorum
Soran+1 yılİnanmiyor :D
Soran+1 yılUyurken ben kesicem sonra da luafore gideriz birlikte duzlerler
Cevap sahibi+1 yılinatcı demmek kı cımcıme :) bılemedımkı sımdı ya :)
Cevap sahibi+1 yılama bu sekılde yaparsanız belkı onun psıkolajısınde zararıda olabılr
Soran+1 yılSizinde bir cimcemeniz olursa anlarsiniz beni :) kiyamiyorsun minnacik vucuduyla uzun saca bakmasinin zor oldugunu bu zamaa kads uzattin sevdigim icin simdde kestircem onun ciin :)
Cevap sahibi+1 yıl:) o zamn az az kesın her gece bır az bıraz
Soran+1 yılBirden keserim bitsin :€
Cevap sahibi+1 yılacımasız anne :)
Soran+1 yılDeme oyle :/
Cevap sahibi+1 yıltamm sozum gerı :)
Cevap sahibi+1 yıltaam * buldum :) dekı sacını kesmezsek hep dokulur ondan sonra az bır sey kes o da gorsunn kesılen parcaları sende dersınkı bak kesmezsekk hepsı dokulecek :)
Soran+1 yılEvet bu daha iyi ucundan alicam dic gostercem kucuk bir parca kesip sonrada kendi gondermeden ensede kesicem sonra sakinlesince kuafore goturur küt kestiriirz :)
Cevap sahibi+1 yılevet guzel oldu buuu :)
Soran+1 yılBeni parcalayacak :D
Cevap sahibi+1 yılhak edıyorsunn :)
Soran+1 yılNeden ama ya :/ sacini kesicez dedim hayirr diyerekkk odasina gitti agliyor kuzum
Cevap sahibi+1 yılşaka yapıyorumm ya :) unutur bır kac gune
Soran+1 yılKesecez az sonra :)
Cevap sahibi+1 yıloooo cok heyecanlı :) uyurken yapsaydınız keske yaaa
Soran+1 yılBirazdan uyur zaten :) bende heyecanliyim 😂😂
Cevap sahibi+1 yılbende heyacan yaptımm neden se :) kesınce gormek ısterımm son halını
Soran+1 yılBakalim bir :D
Soran+1 yılFoto paylasmam ama :)
Cevap sahibi+1 yıl:) nasıll olacakk oo nasıl ısresen
Soran+1 yılEnsede kesicem abisi
Cevap sahibi+1 yılıyı bakımm annecıkk :) tepkısını yaz bana
Soran+1 yılŞu an kestim uyuyor bakalim nalopacak uyaninca
Cevap sahibi+1 yılpek mutlu bır taplo olmayacak :) heralde babası ne dıyor bu duruma
Soran+1 yılBabasi hep kestir der :) kucuk ya eziyet bildigin diyo
Cevap sahibi+1 yılo zanman sıkıntı yok :) koca sozu dınleyeceksın
Soran+1 yılDinlerim kocamin sozunu kocamda uzun sac sevmiyor :/ bende uzun seviyorum tersine :/ kestir diyo banada bende kestiririm artik gidince
Cevap sahibi+1 yıltuafffmıs ben tam tersı uzun severım :) kestırecek sın artık kocanın ısteklerı onemlı analı kızlı kestırısınız artık
Soran+1 yılHe ya :D tuhaftir esim buraz :) kisa swverde ben omuzda kestirirm toplamsin
Cevap sahibi+1 yıl:) yapacak bır sey yok karsılıklı her sey o da senın ıstedıklerını yapmaz sonra
Soran+1 yılYapar esim allah razi olsun ondan :) bende yaparim ayni sekilde
Cevap sahibi+1 yıltamm o zamn ne guzel :) uyandımı cımcıme
Soran+1 yılUyandi uyandii :D agliyor
Cevap sahibi+1 yılkıyamam ya :) gonlunu al bır sekılkde
Soran+1 yılToka alicaz abisi :D
Cevap sahibi+1 yılhadıı ıyı bakalım :) sevdı baska bır seylerde yapın eglendırınn:) neyse ıyı gunler saclar gıttı olay bıttı bende kacar
Soran+1 yılKuafore getirdik simdi cadiyi :) saclari kesiliyor
Cevap sahibi+1 yılbak bıraktımı aglamyı:)
Soran+1 yılKuafore ters ters bakiyor :D
Soran+1 yılBiraxdan benim sacimi kuafirle birlikte kesecekler :D oylelikle sustu
Cevap sahibi+1 yılhahahahha :) ay cok tatlı ya gormek ısterdımm o halerını sımdı
Soran+1 yılSen benim sacimi kestirdin bende seninkini kesicem dedi kuaforle anlasma yaptilar kuafor ablasinin dedigi yerden kesucek :)
Cevap sahibi+1 yıloo sıkı pazarlık yapıyorsunuz yanı
Soran+1 yılAynrn yoksa susmazdi simdi :D
Cevap sahibi+1 yıl:) senınde saclar gıttı :) kac yasında kızın
Soran+1 yılKesilecek simdi :) :) 5 yasinda :)
Cevap sahibi+1 yılooo cokta ufakmıss :) guzel bır anı oldu bu gun sıze ıste
Soran+1 yılEvet oyle oldu :D sacimi keserken kahkaha atiyor ya :D
Cevap sahibi+1 yıl:) oooo guluyorsunuz ıkınızde onemlı olan bu
Soran+1 yılKirgin yinede bana biraz :D bbaa cok begeneck bizi boyle :D
Cevap sahibi+1 yıl:) evet ıstegı gıbı oldunuz harelde yakısmıstırda
Soran+1 yılYakisti tabi :D :D birde fon cektircem simdi susleneyeim az :D :D
Cevap sahibi+1 yılohhhhh :) ne guzelll :) bırde makyajj tamm
Soran+1 yılMakyaji evde yaparim ben simdi kapali. bir bayanin yolda makyajli olmasi hos olamz :) hemde kocam kizar :D
Cevap sahibi+1 yıl:) işini bilyorsunn:=) evde tabıı yappkı yapp bır suprız olsunn yuzu gulsun adamnın
Soran+1 yılKocam simdi babasiyla bie yere gidecekti gelir aksama tokalarimizi aldik eve gdiuyrouz simdi :)
Cevap sahibi+1 yılgıdın bakalımm :) suslenın evde :) bır sey soracktım ama neyse ya
Soran+1 yılSorun buyrun :)
Cevap sahibi+1 yılboş verın unut gıtsın :)
Soran+1 yılSorun ya merak ettim
Cevap sahibi+1 yılaslında kaplıların ozel hayatını merak edıyorumda soracatım vazgectımm aklıma geldıde bır an neyse cevaplamak zorunda degılsınız
Soran+1 yılOzel hayat derken acik konusjn :) yardimci olmak isterim
Cevap sahibi+1 yılburdan fazla acık konusamıyorum genel olarak ıste evdekı halerı falan fılan ıste :) eşlerıyle yaklasımları sınırlkarı
Soran+1 yılAslonda evli bir tesetturlu bayanla acik bir bayanin tek farki disarda basortulu ve pardesulu olmasi :) esimin ihtiyaclarini karsilarim onu memnun ederim evde kisa kollu giyerim genelde kapri falan oluyor cocuk olunca malum birax daha dikkat ediyorum giyimime yoksa cocuktan once sort giyerdim kocam evdeyken ayni iste misafir gelse kapali giyerim oyle :)
Cevap sahibi+1 yıl:) tesekur ederım anladıgımkadr kocanızın yanında gozu dısarı kaymamaıs ıcın gozunu doyuruyorsunuz. ne guzel ama hepsı sızın gıbı degıldır
Soran+1 yılHayir butun tesetturlu bayanlar boyledir disardan bakinca kapali kutudur bu birsey bilmez derskn ama neler nelerr bilirler her bayanda oldugu gibu :) yani sunu diyeyim tesetturlu olmak sadece kocana ozel olmak ondan baskasi seni bilmemek sadece ona ozel olman demek bence bu en guzel nimettir bir erkek dusunsene eaini kimse hayal edemiycek kimse gormiycek sadece sana ozel o senin gonca gulun ozelinn kapali kutun ;)
Cevap sahibi+1 yılevet harıka bır sey gercekten ama bu kapalı kutu olmaları bır cok erkgı daha cok meraklı yapıyor hatta turban fetıslerı bıle var. sızınkı dogru olann ozel olmalı hersey dedıgız gıbı:)
Soran+1 yılOzel iste bizimkisi yani ben disarda pardesu giyiyorsam. makyaj yapmiyorsam sakiz cignemiyprsam sadece bazen topuklu giyerim ondada bizim sucumuz dgil erkeklerin abazaligi yapacak birsey yok allah islah etsin onlarids ne diyeyim makyaj yapip ciksam kocam beni keser :D :D
Cevap sahibi+1 yılhadıyaaa :) sadece makyaj ıcın :) burda oldugunuz bılse o zamn da ıdam edebılır:)
Soran+1 yılBurda kimseyle konusmuyorum bir iki soru soruyorum aydabir anca geliyordum bugun iste yoktu oyle girdim yani :) sizin esiniz acikmi
Cevap sahibi+1 yılyok ondan demedım senı yargılamak haddıme degılde eşın yanlıs anlşaya bılır haberı yoks a egerkı:)
Soran+1 yılSosyal medya hesaplarim yok zaten sevmem burayida gormedi gorsede birsey demez guveniyor bana ve yaparsa belki hesabimi kapatir bende girmem bir daha borsey demez yani :)
Cevap sahibi+1 yıltamm sen yıne gecmısnı falan sıl unutma:) guvenıyorsa guvenını sarsma
Soran+1 yılSorun degil o soruma crvap vermedin sen :) esin acikmi diye sormustum
Cevap sahibi+1 yılacıık gormedımkı
Soran+1 yılKapali olsun istemezmiydin :)
Cevap sahibi+1 yılsımdı sen gızlısın rahat cevaplar verebılıyorsun :) ben fazla ozele gırmem
Soran+1 yılSende gizlen merak ettim dusuncelrirni
Cevap sahibi+1 yılnasıl olacakı oo nasıl gızelenyım bılmıyorum kı
Soran+1 yılYanda 3 nokta varya orda gizlem de
Cevap sahibi+1 yıloldumu:)
Soran+1 yılEvet gizlisin Şu an :)
Soran+1 yılRahatca konusabilriusn
Cevap sahibi+1 yılmewsajda konusak daha rahat olurdu ama :) neyse buda ıyı kımse takıp etmemıstır ınsalah :)
Cevap sahibi+1 yılsenın tarıf etıgın gıbı bır kadın ısterdım tabıı dısarıda hanım hanım cık evde sexı leydı :)
Soran+1 yılKim takipnedecek :D burdan konusalim boyle evet soruma cevap alayim :)
Soran+1 yılEvrt esine soyledin mi peki
Cevap sahibi+1 yılyıne ben tafım ya mılet goruyor konusmalarıı :) evet aslında baska seyler varda bos ver olaylar cok uzun
Cevap sahibi+1 yılaslında ıkna edemeıdm
Soran+1 yılSen soyledinn mi esine kapanmani istiyorum dedigini ve onun cevabi ne oldu
Cevap sahibi+1 yılsey yapalımı ben yenı bır soru sorayımm sadece özel yorum olan ordan yazısalım ben rahat degılım sonra benı engelersın muhabet bıtınce
Soran+1 yılTamam sor burayada linkini at
Soran+1 yılBen goreyim
Cevap sahibi+1 yılner sorsam acaba evlıler var mı aramızda dıyelım
Cevap sahibi+1 yıl
Soran+1 yılGizli gorus yokmus cevao vermem oraya burdna konusmak daha iyi bence
Cevap sahibi+1 yılne alak foton flanmı var profılınde
Soran+1 yılYokta istemiyorum burdan konusalim boyle kimse gormuyordur
Cevap sahibi+1 yılyarın yaz oradan sabahtan aksam kard orda olacagımm gızlersın profılını yazrsın ben sımdı eve geldım sayılır
Soran+1 yılGizlenmiyor iste sadece ozel goruslere o
Soran+1 yılYarin ben hastanede olurum calisiyorken bakamam :)
Cevap sahibi+1 yılyemıyecem senı ya :) alllah abrtıyorsun yemınle ::) sen doktormusun
Soran+1 yılHemsireyim :)
Cevap sahibi+1 yıliğneciler sizi :) korkayurumm ondaann
Soran+1 yılHahahah :D elim hafifitir ya acimaz hic :D ilk kez kardesimin kanini almistim daha ilk zamanlar korkuyirdum anlamadim bile abla nasil yaptigini acimadi demisti :D
Cevap sahibi+1 yılhee :) hep oyle kandırıyorsunuz :=) oldu bırde seker vereyım de
Soran+1 yılHahahhaa :D amma korktun he kucuck igne ya kizim bile korkmuyor bana igne yapiyor hep hasta oluyorum ida doktor :D
Cevap sahibi+1 yılneyse gızlı bayan :) mahabetınze doyum olmuyor ama gıtmem gerekıyor ne soylenır bılmıyorum gorusurmuyuz gorusmezmıyız ama hadıı allaha emanet ol
Soran+1 yılSen yazarsan burdan konusuruz gizli bay :D allaha emanet oljn
Cevap sahibi+1 yılbana guvenmelıydın.) anlıyorum senı ama bende olsam belkı aynı senın gıbı davranırdımm yazarım ara fırsat buldukca
Soran+1 yılAnlayisiniz icin cok tsk ederim :) olur ben yazarim cevao size geri :)
Cevap sahibi+1 yılgunaydın :) hemsıre hanım
Soran+1 yılİyi aksamlar demek daha dpgru olacak sanirim :)
Cevap sahibi+1 yılevet oyle oldu sanırsam.) aksam larda ıyıdır
Soran+1 yılAynen :)
Cevap sahibi+1 yıleee nasıl gectı gunu :) cok can yakmişindır ignecı bayan
Soran+1 yılBir kac serum falan ayni yani :)
Soran+1 yılSenin gunun nasil gecti
Cevap sahibi+1 yılserum nedense korkutmuyor :)
Cevap sahibi+1 yılbenım aynı aksama kadar bılgısayar basındaydımm :) otur otur agrıdıı heryerım
Soran+1 yılBen ilk kez unide serum yaptirmistim oda dersten dolayi birbirimize yapiyorduk :D oncesinde serumdan korkuyordum igmeden korkmazdim da
Cevap sahibi+1 yılben ıgneden keyfımden korkmuyorumm bazı hemsıre ablaların :) sagolsunlar kucuken canımı yaktılarda ondan. nıye bırbırınıze vuruyordunuz ıyımıs
Soran+1 yılPragiklestirmek icin :) el aliskanligi olsun diye birbirimize yapardik :D
Cevap sahibi+1 yılallahtan hemsıreymıssınız :) cerahh olsanız heralde soker takarmıssınız :) organlarızı gel ben senın bobregı alım tamam bende senın cıgerını
Soran+1 yılHahahhaha :D gulsurudn vallahi
Cevap sahibi+1 yılben guldurmeyı severım :) gulmeyıde aglayacak halımız yok ya
Soran+1 yılAllah aglatmasin :) esiniz je is yapiyor
Cevap sahibi+1 yılev hanımı :)
Soran+1 yılEn guzeli :)
Cevap sahibi+1 yılevet en guzelı ::) senınkı ne iş yapıyor doktormu
Soran+1 yılYok muhendis :)
Soran+1 yılBemimki calistirmayacakti basta ikna ettim de oyle calismama izin verdi :)
Cevap sahibi+1 yılevde tabı can sıkıntısı :) özgur kadın kendı ayakları uzerınde duran ben calıstırmam
Cevap sahibi+1 yılcalısmasına gerek yokkı :)
Soran+1 yılNiye calistirmazsin ki
Cevap sahibi+1 yılbenım prensıplerıme ters:) kadının yerı evı olacak zaten ev işlerı yetmıyyormu bır kadın ıcın ekonmık bır durum yoksa gerek yok bence kadın ıcınde işkence
Soran+1 yılAynen cok zor ya ev isleri cocuk birde novete kalinca bazen uyuya kaliyorum nobette faan eve geluyorum basim agriyor kocam ise gidiyor kizimla ikimiz ods sagolsun yanima gelip elbiselerimi dokuyor makyaj yapiyor :D
Cevap sahibi+1 yılcalışma bence ama sımdı sen alişmişsındır boyle duramazsın calışmadan :) seninki baştan hata yapmış :) bır taraftanda o kadr okumussun boşmı gıdecek yanı okuma o da var yanı herkesın kendı sartları kendı hayatı karısmaktan ote laf soyleme hakkını kendıme vermıyorum :)
Soran+1 yılBazen dusunmuyor degilim yani birak meslegi kocanin maasi zaten yeter 2 cocuk daha yap otur onlara bak evime bak diye ama bilemiyorum bu aralar baya bunaldim kziimda rahat durmaz oldu kocam sinirleniyor bazen yemegi yetisturemiyorum ben sana en basta dedim calisma diye soyleniyor
Cevap sahibi+1 yılhaklı adam zor oluyor gercekten maddi olarak sıkıntı olmazsa hıc gerek yok :) bol bol dogur buyut sonra bır bakmıssın torun sevıyorsun kac yasındasın kı sen
Soran+1 yıl26 yasindayim cok sukur sıkınti yasaniyoruz kayinvalidemlerin baglari falan var mutfak masraflarinin bir kismi ordan gideriliyor kendi evimiz zaten hic sıkınti gok sukurde ben kendime eziyet ediyorum sadece :D ama birakmak istiyorum artik yasim geciyir dogum zor olur iki tane daha cocuk istiyorum :)
Cevap sahibi+1 yıl:) aynı yasıtız tamam o zamn ev hanımı ol ne gerek var :) boy boy cocuk yapın gencken sonra buyutmesıde zor olur.
Cevap sahibi+1 yılben senı tutmayayım bak sonra yemek falan yetişmez sonra arkdan atar tutarsın :)
Soran+1 yılYemek hazir ki :) kocamla konuscam bu konuyu oda calisma der zaten :D
senin cocuklarin varmj
Cevap sahibi+1 yılyok malasef
Cevap sahibi+1 yılsen bu gazla işi bırakıp 5 de cocuk yaparsın :)
Soran+1 yıl5 cocuk cok ya 3-4 yeter :)
Ozel deglse neden yok yani olmuyor mu istemiyormusunuz?
Cevap sahibi+1 yıloluyorda var bazı sorunlar yanı bu kadarını soylımm
Cevap sahibi+1 yılbuna en cok eşin sevınır işi bırakmana
Soran+1 yılSorun kalmaz insalalh sizinde boy biy cocuklariniz olsun:) :) ev hanimari genelde kapali oluyor sizin esiniz niye kapnmiyor konustunuz mu bu konuyu sizin 3 kez uyarmaniz gerek biliyorsunuz degilmi
Cevap sahibi+1 yıltamam senın oyle dedgını soylıyecem kapanman lazımmıs bakalım ne dıyecek 5 kerede soylerım :) inşallah
Soran+1 yılSen kapan dediginde esinin tepkisi cevabi neydi :)
Cevap sahibi+1 yılbag bahce organık beslenme ıyımıs yukarda atladımda:) sımdı aklıma geldı buyuk sehırde degılsınız galıba
Cevap sahibi+1 yıldüşünmuyorum daha dedı ama oda nıyetlı ınsallah olacak
Soran+1 yılMerkezdeyiz de haftada bir gun biz gideriz ya da onlar gelirler getiriler oyle
Cevap sahibi+1 yılıyımıs neresı orası
Soran+1 yılSen biraz uzerine git de iste askim ben seni kiskaniyorum benden baska kimse gormesin seni de birgun guzel bir esarp tunik al hediye olarak bak gor birlikte disari cikarken giyer kapanir gider :)
Cevap sahibi+1 yılsenın gıbı uzmana rastlamam ıyı oldu guzel taktıkler.) uygulayacam
Soran+1 yılKmaras :)
Cevap sahibi+1 yılama uzerıne alınmada bazı kapalılar gıbı kapanacaksa hıc kapanmasın dar etekler gomlekler
Soran+1 yılBasta tunik pantolon giyer sonra dizDe pardesu giyer sineada uzun giyer alistikca etekkte giyer tabi
Cevap sahibi+1 yılelbıstanmı :)
Soran+1 yılMerke
Cevap sahibi+1 yılyok kapandımı farece pardasusuz dısarı cıkartmam
Cevap sahibi+1 yılsadece elbıstanı bılıyorum orda adı ulke adı gıbı oldugundan aklımda kalmısş
Soran+1 yılBiranda oyle kapanabilir mi kaldirabilir mi bunu ve belkide sen hemen ilk kaoandiginda ferace giyeceksin falan demisindir ods yaoamam zannedio kapanmiyordur
Cevap sahibi+1 yılbaska turlusune ızın vermem
Cevap sahibi+1 yılbaksana bır gercekte olan bır sey anlatayımm :) teyzenın bırı koyden sehıre gelmıs karadenızlı bır teyze otogarda bası kapalı bır kız ama etek kısmında kısaymıs ve darmıs teyze suzdukten sonra kızım kusra bakmada usten degıl altann yapıyorlar demışş :) gersektende daha cok dıkkakt cekıyorr acıklardan daha cok hele de dar gıyınce
Soran+1 yılNeden ki bir anda zordur mesela ben hemsirede olunca heo pantolon giyiyorsun alisiyorsun etek giyemiyordum lisede kapanmistim zaten o zamandan beri pa tolin giyerdim arada etek cok nadir oda nisanlandik esim basladi dize kadar uzun tunik almaya sonra ceket giydiriyordu ben giyiyordum zaten de indan biraz daha uzun sonra evlendik etek giyeceksin diye tutturdu suanda cocugunlukla etek giyiyorum daha dogrusu zorla giydiriyor :) evden cikarken pardesu giyiyorum ama hasteneye giderken yarim ceketim var onu giyiyorum hastane ortami mikroplu hep o ceketi sadece hastanede giyerim tabi onu giyersem altina bol pamtolon giydiiryor kocacigimn biraz kiskancta sagolsun :) bir kere arkadaslari bize gelecekti bende alismisim pantolon giymistim misafirlerle birlikte geldi esimde beni gorde soyle bir bakti sonra cekti koseye gut hemen etek giyiyorsun ben sana etek giyeceksin demedim mi dedi canim sıkıldi biraz orda kizdigina ama misafirler bildirmedim sonra etek giydim gecede ben hic konusmadim
Soran+1 yılGuzel demis teyze :D :D :D o tarz etekleri ben evime gelen kadin misafirlerimin icinde giyerim :)
Cevap sahibi+1 yılSende anladigim kadariyla biraz suslu dis gorunusune ozen gosteriyorsun esine cok cektirmissin. butun bayanlar aslinda o var biraz
Cevap sahibi+1 yılSizin eve misafirmi gelsem acaba😃
Soran+1 yılHayir oyle birosi degilim :) bekarken pantolona alismisim etek giy diye baski yapinca arada kacamak yapiyordum simdi alistim tabi etek giyiyorum cogu zaman :) sen gel bize esimle tanistirayim sonra bizi balkondan asagi atsin :D sen neden misafir olmak istedin ki
Cevap sahibi+1 yılOoooo atarmi😃tamam ben iyiyim burda aksiyona gerek yok😃 tamam olmada onlardan da onlar hic hos degil
Soran+1 yılNe yani esun kapansa hic pantolon giymeyecek mi :)
Cevap sahibi+1 yılYok benim kuralarim var ya hep ya hic😗😃😃
Soran+1 yılSoyledin mi esine dun ne dedi :)
Cevap sahibi+1 yılBayramdan sonra😃
Soran+1 yılBayramdan sonra mi soyleyecen!!!
Cevap sahibi+1 yılKapanacak😃hemde feraceli
Soran+1 yılHadi insallah :D nasil dedin esine tepkisi neydi :)
Cevap sahibi+1 yılTek bir gunluk bir sey degil ki surekli soyluyordum😃ama oda artik istemeye basladi yakininda biri oldu
Soran+1 yılCok sevindim :) sayimiz artsin insalalh hep :)
Cevap sahibi+1 yılSenide soyleyecektimde 😄 yemedi
Soran+1 yılHahahahah :D parcalar senjj
Cevap sahibi+1 yılEvet her paracami ayri bir dag basina birakir😄kurda kusa yem olirum
Soran+1 yılNasil tanistin esinle :) :0
Cevap sahibi+1 yılEn iyi gorus icin tesekurler
Cevap sahibi+1 yılKiz kardesi arkadasimdi😃hastanede tanistik
Soran+1 yılNasil hastanede swn hastanedemi calisiyorsun kiz kardesi arkadasinsa esin kac yasibda
Cevap sahibi+1 yılYok ya hastane calistigimdan degil gecmis olsuna gittim simdiki baldizim ozamnki arkadasima aralarinda 2 yas var
Soran+1 yılHimm iyi bari
Cevap sahibi+1 yılSiz nasil tanistiniz
Soran+1 yılGorucu usulu tanistik biz sonra bir kac ay konustuk tanimak icin sonrada oldu :
Cevap sahibi+1 yılGorucu usulu iyidir ama siz gorucu usulunde epey bir master yapmissiniz😃 4 ay nedir ya
Soran+1 yılBir kac ay demistim :D :D
Cevap sahibi+1 yıl:) bır kac ben neden se 4 ay dıye anladımm
Cevap sahibi+1 yılartıları eksılerı neler gorucu usulunun
Soran+1 yılBence cok iyi cunku insanlar sevgili olunca herseylerini paylasiyorlar ama gorucu usulu olunca evlendikten sonra yeni yeni seyelrini ogreniyorsun konusacak konun falan oluyor :) cok sukur memnunum ben :) o benim ilkimde bende onun ilkiyim :) hayalimdeki olfu
Cevap sahibi+1 yıloo maşşallah sıze nazar degmsınn :) ama ne kadar ne gorucude olsa zamnla monotonlaşıyor hayat
Soran+1 yılTabi oyle :) ee sizi anlat biraz :)
Cevap sahibi+1 yılneyı merak edıyorsun bakalım aynı normal bır evlılık ıste sabah ıs aksam eve gel :)
Soran+1 yılEsin seni doyuruyor mu mesela hani o acik ya ;)
Cevap sahibi+1 yılaslında bazı sorunlarda var aramızda nasl desm
Cevap sahibi+1 yıltek sıkıntı o aslındaa
Soran+1 yılNe sıkinti
Cevap sahibi+1 yılooo gece gece cok acık olnadımı bu konu
Cevap sahibi+1 yılkasma sorunu var malesef o yuzden tam doyuramıyorr
Soran+1 yılBirsey olmaz ya nolacak sanki
Soran+1 yılKac yillik evlisiniz
Cevap sahibi+1 yılsen mesaja gelsene daha rahat oluruzz
Cevap sahibi+1 yıl3 yıl
Soran+1 yılMesaj olmax :) orali fazla yapmayi denedin mi neden kasiliyormus
Cevap sahibi+1 yıluyudunmu
Soran+1 yılYok uyumadim
Cevap sahibi+1 yılgel mesaja anlatayımm detaylı burda :) cok tuaf konusmak bu seylerı evet yapıyorummm on sevısmeyı uzun tutuyorumm aslında sureklı yapınca sıkıntı yokta bır hafta falan arta verdıkmıı olayy yıne baslıyor
Cevap sahibi+1 yılkocanı uyudun galıba :) doyuruptamı uyutunn
Soran+1 yılAra vermeden yapin iste :) hem senjn istediginde bu degil mi :) mesaj olmaz kimseyle mesajlasman ben :)
Cevap sahibi+1 yılha mesaj ha burasıı Ç:) ne farkı var bazen ısten dolayı malum hastalık var bunu benmı ogreteyımm mecbur ara verıyorsun
Soran+1 yılDoyursam bende uyurdum :D bugun yapmadik uyusun o benim uyku kacti :)
Cevap sahibi+1 yılben ım ıstedıgımm tabıı benı doyurmak cok zordur
Soran+1 yılEsinle konustun mu bunu acikca oda uzuluyordur
Cevap sahibi+1 yılevet bu ara kalmadı gıbı hataa mutlu edıpp uyutumm az oncee
Cevap sahibi+1 yılne kadar surıyorr sevişmenız
Soran+1 yılNasil kalmadi gibu derken kasilmami gecti
Soran+1 yılDegusiyor ya :) sizinki
Cevap sahibi+1 yıleskısı gıbı kalmadı eskıden en az bır saat ugrasırdımm ıcıne gırdımı rahatlıyor ama sokana kadar bıttyordumm ben. şimdi bıraz daha rahtladıı fazla surmuyor
Soran+1 yılKac kez bosaliylr esin sen bisalana kadar
Cevap sahibi+1 yılön sevısme 30 dakıka falan ıcıne gırem cabalarımm 1 saat 45 dakıka full taımee seks ondan sonra ıkıncı posta atarımda sabah olur heralde
Soran+1 yılBizde 2 kez yapiyruZ oral yapsa bosaliyorum ben xateb
Cevap sahibi+1 yılsevıyormu yalamayı :) benımkı rahat olmadıgı ıcınn bıraz fzla bosalamıyor ama ben elımden gelenı yapyorumm
Cevap sahibi+1 yılsen de beya aktıfsınn keseke benımkıde senın gıbı olsa :)
Soran+1 yılSeviyor beni delietiyor :D :D bende onu ucuruyorum🙈🙈
Soran+1 yılOlur insallah :) bu arada calismiycam artik :)
Cevap sahibi+1 yılcanım cektıı şimdiii bakk :) kucaga oturyormusunn zıplıyormusun benımkı yapamıyorr ben cok ıstıyormm
Cevap sahibi+1 yıloooo ıyı bakalım benım konusmamında bır payı varmıı
Soran+1 yılHerseyi yapiyoruz boz anal haric :) senikide yapar merak etne :) var biraz tesaduf diyelim ben birakmayi dusuburkrn sende soyledin :)
Cevap sahibi+1 yıl:) bak bu yorumu kaldırırlarr :) senı kaybedecem yaa tamm ıstedıgım gıbı dobra bıor kadın bulmuskenn
Cevap sahibi+1 yılanal denedınmı hıc :)
Soran+1 yılBirsey olmaz ya :)
Soran+1 yılHayir dinen yasak yapmayiz :)
Cevap sahibi+1 yılben denedımde bır kere ama ıslak delıge gırmek var zorlamaaya gerek yok:) fantezılerınız varmıı degısık mekanlarda falbb yaoıyormusunuz
Soran+1 yılNedeniz ne yapti esin nasil oldu
Cevap sahibi+1 yılNeyi ne yapdik gunaydin😃
Soran+1 yılAnali denedik dedin ya :) gunaydin
Cevap sahibi+1 yılCok acidigini soyledi kayganlajtirijo aldiydim benimki biraz kalin zor aldi bir kere yaptik aslinda benim hosum gittide zorladigi icin yapmadik arada sevisirken zorloyourm onlar haric
Soran+1 yılBagirdimi esin :/
Cevap sahibi+1 yılCok ama nedense hosuma giti bagirmasi
Cevap sahibi+1 yılSende yeswn swnde bagirisin arkadan
Soran+1 yılDenemedik denemeyizde :) onun cigliklari seni etkilemistir peki sobradan kizdimi niye yaptin diye
Soran+1 yılSabah esimle tartistik
Cevap sahibi+1 yılKizdi ama olan oldu 😃hayrola neden kozdo kocan sana
Soran+1 yılYa kapici ekmegi koydu zannwtim sacim acik kisa kollu kapri falan vardi actim kapiyi ekmektorbasina bakarken kapici geldi verdi ekmegi beni oyle acik gordu kocamda kizdi isteben sanaoyle cikma demiyormuyum heobirine yakalanirsin diyordu bendeiki dk kim cikacak falan diyordum iste fircayi atti slnra kahvaltu yaptik gitti ise
Cevap sahibi+1 yıl😃kapicida bakmistir dikkalice her zamn seni ecik gormuyor ya ilsini cekmisindir. kocan hakli seni cok kiskaniyor anlasilan😃
Soran+1 yılCok kiskaniyor tabi kiskanir fizik guzel olunca ee birde sarisin olunca :D tovbe yarabbimm sen olsan napardin esimin yerinde
Cevap sahibi+1 yılOoooo kendine guveniyorsun yani😄bir kadinda meme ve kalaca guzelse o dadin dunya guzelidir. adam kisakanir tanii hakliii bende kiskanirim
Soran+1 yılMinyon yapiliyin :D
Cevap sahibi+1 yılMinak minakmisin😃kalcalarin buyuktur o zamn senin
Soran+1 yılSanane ya :D
Soran+1 yılSenin esinin fizigi nasil
Cevap sahibi+1 yılGercekten guzel fizigi😃
Cevap sahibi+1 yılHhahhaha nolcak sanki ya😃analdim ben iyi yani senin vucut birde kisa kol kapriyle harika gozukur
Soran+1 yılBeyaz tenli olunca :) baya ilgi cekiciynis :) esim oyle diyo bir keresinde yeni evloyiz bende kuzenleri falan vardi esleriyle geldoler baya kalabalik ev ben sicak diye ortumu arkaya saldim boyun kismi falan gorunuyordu bu beni iceri cagirdi yatak odasina gittik yasladi duvara emdi boynumu bir daha acma guzelim boynunu falanndedi morartti tabi hayvan :D :D
Cevap sahibi+1 yılOhhhh arkadan sarilip erkekligi kalcalarinin arasina dayayimm moratana kadar biyundan opmek bir yandandan git gel yaparkennn memelri yogurmaa gercekten harika adam isoni biliyormus😃
Soran+1 yılBilir benim kocamm :D ben bir an sasirmistim :D noluyoz len dicektim :D yemi evliyiz ya boynumuda morartti ki bir daha acmayayim diye :D
Cevap sahibi+1 yılOda abartmis gercekten kiskancligindan yapmis😃ama sen igi tahrik olmisundur sulanmistirr. ani gelisen yakinlasmalar dha azdirici oluyor
Soran+1 yılKiskanctir evet :) bir keresinde kayinvalidemgile gittik kocam sonrada geldi bende yaz diye sifon giydim altina kisa kollu giydim biraz icim belli oluyordu birsey olmaz dedim kayinnababmda helal ya kocam geldi mutfaktaydim opustuk giymeseydin keske askim boyle dedi alistim zmaanla :)
Cevap sahibi+1 yılAdam her firsata yokluyor. Seni gozun disari kaymazzz😃bazi evliler ilgisizlikten kocalarini aldatiyorlar
Soran+1 yılAman allah korusun :)
Ama boylrde cok aksiyonlu oluyor hosumuza giduyor :D :D
Cevap sahibi+1 yılEv disinda bir yerde seviistinizmi😀
Soran+1 yılYok -:)
Cevap sahibi+1 yılAaaaa deneyin renk kadar asil heyacan orda arabada ormanda falan
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılBoyle olmasindaa😃ilerleyen zamndaaa
Soran+1 yılSimdi gitmem lazim sonra izler konusuruz
Soran+1 yılOha :D yok ya o kadar azgin degil esim
Cevap sahibi+1 yılTamam bayan😃gule gule
Cevap sahibi+1 yılCanim cekti yat asagi eler yukar😃😃😃tatkk takkkk caact iki atista tamm
Soran+1 yılNaber
Cevap sahibi+1 yılIyi kanki senden nabrr geldinmi his geldin
Soran+1 yılHobuldum :)
Cevap sahibi+1 yılEeee nasil gecti bakim gunun yoruldunmu
Soran+1 yılBiraz oyle odlu :) senin gunun nasil gecti? Esin teleonuna karismiyor mh
Cevap sahibi+1 yılYok karsimda oturuyor su an😃seninki karisiyirmu karistrirmi geceleri bazen karsitiryor ben yatiktan sinra
Soran+1 yılSen yattiktan sonra karistiriyorsa sen nerden biliyon :D benimkide cok karistirmaz arada aklina eserse :D
Soran+1 yılSelam soyle yengeye :D
Cevap sahibi+1 yılSoylerimm sende enisteye soyle fazla yormasin aksam seni😃😃
Cevap sahibi+1 yılUykuya dalmiyorumm😃bazen rastliyorum
Soran+1 yılTam kurcalarken uyaniyormusun :D
Cevap sahibi+1 yılYa ben gecmisi siler oyle yatarim elimdende teli alamaz😃ama yine boyle senin gibi bir evli arkadas vardi whatsaptan yazisiyorduk mesajlari silmeyi unutmusum oyuzden biraz tartistik
Soran+1 yılOoo :D :D :D babalar gelmisin yaa :D gizli sekmeyi biliyorsun demi ordan gir gecmis silme isi olmaz
Cevap sahibi+1 yılOoooo sizin elinize su dokemeyizzzss😃setlytan bile sapka cikrmis siz kadinlara😃😃😃
Soran+1 yılBanda arkadas gostermisti :D :D cok ise yariyoym ben ordan giriyorum :D
Cevap sahibi+1 yıl😃😃😃😃Gizli takilmak cok heyecanli gercekten biz su ana kacamak yapiyor gibiyiz😃bir gorseler bizimkiler keserler ikimizi
Soran+1 yılAllah korusun ya :D :D
Soran+1 yılEsin sana suslenir mi isten geldiginde. nasil. karsilar senj
Cevap sahibi+1 yılPek suslenmez ya hatta ben isterim yatakta falan Seksi gecelikler aldim giysin diye onlarida giymiyor
Cevap sahibi+1 yılSen susulenirmisin bakalimm anlatsana neler yapiyorsun esin icin
Soran+1 yılPardon da senin ki. ne. ise yariyor
Cevap sahibi+1 yılCok dertliyim yatak konusinda cidden ya. Ondan gozum disarda yoksa girmem boyle nete falan
Soran+1 yılEsinle konus bence bunu hem biliyormusun o seni doyurmuyor ya gunah isliyor esinin isteklerini yapmali
Soran+1 yılBen cocuk yokken mini etek giyerdim uzerine askili giyerdim sacimj maşalardim kirmizi ruj sart tabikiparfum eyeliner tamamdir esim zile bastiginda durbunden bakiyorum esim aciyorum kapiyi bir gulumseme sonra bir opusme orda hosgeldin opucugu sonra biraz konusuyoruz yemek hazirda cok aksamlari yemek yemez benimki yatar dinleniriz biraz film izleriz oyle yani :D cok suslenirim ben
Cevap sahibi+1 yılBiktimm artik konusmaktan ya onun yuzunden bir iki kacamak iloskimde oldu yakisikli bakimli bir erkegimm cinsel konudada cok istekliyim esim boyle olunca harcaniyor gibi hisediyorumm kendimii.
Cevap sahibi+1 yılSeninin gibi bir es iistyirum disarda hanim hanimci evde sexii leydiii
Soran+1 yılHayir dusunme boyle esini sakin aldatma bir daha sen hep konus
Cevap sahibi+1 yılNe desemm bos ya
Soran+1 yılOlur insallah esinde oyle habi acik ya disarda nasil giyinir
Cevap sahibi+1 yılDisarda susuluu canm ya
Soran+1 yılNiye izin veriyorsun. Bak napicaksin biliyormusun disari cikacaksinuz diyelim bu suslenirken sen bunu izle hazirim dediginde gel otur yanina al mendili eline sil makyajini bana suslenmiyorsan bundan sonra makyajda yapmiycaksin disarda deyip yaptirtmiycaksin makyaji iyle mini etek falan giydirne
Cevap sahibi+1 yılAgliyorrr yuzune bakilmiyorr haftalarcaca yildirdi beni resmen
Soran+1 yılNiye agliyor aglama sebebi ney
Cevap sahibi+1 yılBir keresinde tum makyaj malzemelerini kaldirdim atim tuvallete
Soran+1 yılNiye attin ne yapti
Cevap sahibi+1 yılDedigin gibi bana suslenmiyirsun gezme olunca boya canagi gibibyuzdedim kavga faln ettik bende kizdim attimm.😗😃ne olacak olan yine bana oldu iki gun sonra ek kredi kartindan yuklu bir miktar makyaj malzemsi icin para cekilmis
Soran+1 yılOhaa :D kardesim niye atiyorsun sadece sil makyaji gideceksen boyle gieceksin yoksa oturacaz evde diceksin
Cevap sahibi+1 yılYaa hap benim sorunlardan konustuk senin hic ters giden bir sey yok mu evliliginde
Soran+1 yılKavga edince bazen acmiyorun telefonlari ona cok kiziyor benimki
Bir keresinde iyi kavga etmistik sacim kalcamdaydi ucubdan az al dedim sen tut omuzds kes cok aglamistim 😊 kac gun konusmadimm bunu gorsen surekli etrafimda zor gonlumu aldi
Cevap sahibi+1 yılOnlara can kurban o kadarcik sorunlardan ne olacak sanko😃😃😃 uzun sacalari severim ben birda kalcaya kadar
Cevap sahibi+1 yılYaa biz yapamiyoruz hakli da olsak gonul alan taraf biziz
Soran+1 yılHi hii o saci kesti canimdan can gitti zannettim kac gun agladim ben 😢😢Birak uzerine onun herseyi onu umursamiyor gibu yap cok uzulur dayanamaz gelir yanina siz gerdekte neler yaptiniz ya :D
Cevap sahibi+1 yılSende cok maraklisin heee😃😃sen basla bu seferr mesaja gelsen dha iyi ama sen anlat bakim biraz
Soran+1 yılBen cok korkuyordum :D dedim acima yap ilk gecede bitsin bu stres diye ben kasildim tabiki yaptik ama orali cok yapinca ucrun girince dubyam basima yikildi :D o aci anlatilmaz yasanirdi
Cevap sahibi+1 yılBiz geldik eve soyunduk banyo yaptikk sonra yataga gecrikk ben soydumm wlerimle sonraa memislerino yaldimmm opuatukkk benim kiyle oynatimm alossn diyeee sonra orasini yaldimmm sulaninca guzel kafasini. Soktumm ilk kazilmaya baslaii. Biraz daha dayandimm kan suzuldu iki gel yaptimmmm sonra kani sildik bekledik
Soran+1 yılNiye beklediniz kani silip
Cevap sahibi+1 yılKasmaya basladi aaciyor falan demeye basladi denedik aciyomca bende yarin yalariz dedim acelesi yok
Cevap sahibi+1 yılSen hangi pozisyonda mikilmeyi seviyorsun😃😃
Soran+1 yılEvet peki guzel mi esin
Soran+1 yılGonlunu doyuruyor mu
Cevap sahibi+1 yılGonlumde sorun yokta yatakta doyuramiyorum
Soran+1 yılBak ne yap biliyon mu bu yapmaiyorsa makyaji al malzemeleri oturt onune sen yao buna guzelce bir makyaj :D
Cevap sahibi+1 yılKocan nerde senin 😃😃😃 yapacam bu aksma
Soran+1 yılKocam evdr sjmdi
Cevap sahibi+1 yılSimdimi geldi
Soran+1 yılYo epeydir ede yaptin mi makyaji :D
Cevap sahibi+1 yılYapiyorr 😃😃 azdirdimm birazdann isimiz var
Soran+1 yılSen ni yap dein toksa dedigim gibi malzemeleri alip sen mi yaptin
Cevap sahibi+1 yılYok soyledim taptii bende sasirdim sanki bizi duyduuu😁guzel bir geceydi
Soran+1 yılUgurlu bir insan oldugu hep soylerler :D :D :D bak ugurlu geldim sizede doyurdumu memnun oldun mu geceden
Soran+1 yılNerdesin ya :)
Cevap sahibi+1 yılBak doyurdukikkii buraya fazla ugramiyorumm
Cevap sahibi+1 yıl😃😃😃😃Geldim yaaa özledinmi beni
Soran+1 yılBu aralar iyimi yani :D
Cevap sahibi+1 yıl3 posta ust uste
Cevap sahibi+1 yılSabah ise gec kaldim yaa😃😃😃😃
Soran+1 yılMasallah :D :D
Cevap sahibi+1 yılSen hangi pozisyonlari seviyorsun
Soran+1 yılGenelini seviyorum ya oyle bir seyim yok ama en cok orali seviyorum
Cevap sahibi+1 yılIsini biliyorsunn😃😃dili iyi kulanmak lazim oralda 69 yapiyormusunuz
Soran+1 yılSizin sevdiginiz ne
Cevap sahibi+1 yılbennn dogyy pozısyonunu sevıyorumm oda yan donupp arkadann sevıyor
Soran+1 yılHimm iyi :)
Cevap sahibi+1 yılsen yatmadınmı daha kocan senı yatakta beklıyordurr
Soran+1 yılYatiyorum simdi
Cevap sahibi+1 yılvar mı bu aksam :)
Soran+1 yılKocamda ciksin dustan uyuruz artik :D
Cevap sahibi+1 yılbende şimdi cıktımmm :) uyuyacamm artıkk
Soran+1 yılSiz her gun yapiyon mu ya :D
Cevap sahibi+1 yılBulmusken maddeni degerlendireyim 20 gubin ardindan
Cevap sahibi+1 yılBeni her kadin kolay kolay doyuramaz😃
Soran+1 yıl20 gun yapmadinuz mi
Cevap sahibi+1 yılEvet tam tamamina 20 gun
Cevap sahibi+1 yılCok yoruldu iki gundur mismisil uyuyor garibim
Soran+1 yılNiye yapmadiniz ki 20 gunnn
Opseydinn uyurkrn :)
Cevap sahibi+1 yılUyanmasin simdi ya bos ver😃 adeti falan filan olaylar hanfendin gonlu anca oldu
Cevap sahibi+1 yılAslinda sabah sabah cok iyi olur ama neyse 😃 sonra bir ay vermz
Soran+1 yılSeninde derdin iyi zor he :D hanimefendiyi brkliyorsun :D ona kısıtladigin seyler neler
Cevap sahibi+1 yılBu arada epeyce samimi olduk ya farkindamison😃edep ya hu😃
Soran+1 yılAynen
Cevap sahibi+1 yılNe gibi kisitladigim mesela
Cevap sahibi+1 yılKac posta atiniz dun aksamm😃😃😃😃haaha
Soran+1 yılBekarken yaptigi seyleri evleninced yapabiliyor mu mesela erkek srkadaslariyla iletisimi kesmesi ya da giydirmedigin seyler
Cevap sahibi+1 yılErkek arkadas ne dir ya oyle bir olay yok yaaa. katie izin vermem. benden izinsiz disari cikamaz. eve birini davet edemz
Soran+1 yılBaska nelere karisirsin :)
Soran+1 yılMesela benim esim cafeye falan gitmemi istemiyor eve gelsin arkadaslarin diyo
Cevap sahibi+1 yılBir erkegi bozacak her seye 😃macoyum ben dedigim dedik caldigim duduk ama fazla sikmam her seyinede karismam yani
Cevap sahibi+1 yılArkadaslarini ben taniyorsam eger benden izin aldiktan sonra sikinti yok
Soran+1 yılGerektigi yerde sıkacaksin ki oyle bos kalmiycak
Soran+1 yılEsim disarda olmami pek sevmez o kadar serefsiz erkekler var cikma arkadaslarin gelsin der
Cevap sahibi+1 yılAynn oylede fazla baskici olursanda farkli aryislara girebilir
Cevap sahibi+1 yılSen hep gizlimisn. yorum ya da soru cevapliyormusin sitede profiln acikken
Soran+1 yılEvliligin ilk zamanlarinda annesigile gitmeyi cok istermiydi sende her istediginde gotururmuydun mesela 2 gun ust uste gitmek istese ya da orda yatmak istese izin verirmiydin
Cevap sahibi+1 yılSana guvenmiyormu sonucta her sey sende biter
Soran+1 yılGuvenle ne alakasi var tabiki guveniyor guvenmese telefonumu hep kurcalar bir yere gondermezdi
Cevap sahibi+1 yılIzin veriyorum her istediginde oda cok sik gitmiyor ama 3 haftada bir gidiyor 2 gin kaliyor inize denk getriyorum bende bir aksam kalip ondan sonra alip geliyorumm ertesi gun. zaten anney izin vermemk sacmalik pokunu cikarmadiktan sonra
Cevap sahibi+1 yılZorla bir sey yapacaklari yokya cafede falan ama tabi bende istemm zirt pirt kafe koselrinde ama arada karismam.
Soran+1 yılAynenn :) brnimkide izin veriyorda arkadasimi esi izin vermiyor iki haftada bir gider sadece pazar gunubirlikte giderler cok agliyor ya kiz izin vermiyor diye :/
Cevap sahibi+1 yılOoo cok kotu ya sogumustur kocasindan bir kiskancliklari cok tehlkeli aslinda
Soran+1 yılBiraz oyle ama ne yapsin evlendi mecbur seveck katlanacak belki zamanla gider
Cevap sahibi+1 yılHer seyi zamana olmayinca zamani sucliyoruz😃senin ufaklik alistimi yeni saclarina
Soran+1 yılAlisti tabi dayilarina toka aldirip duruyor :D :D
Cevap sahibi+1 yılgünaydın :) evli bayan
Soran+1 yılGunaydin
Cevap sahibi+1 yılbu gun iş yok mu sana
Soran+1 yılİsi biraktim ya
Cevap sahibi+1 yılhadiya bu kadr erkenmı bıraktınn
Cevap sahibi+1 yılhayırlısı olsun artık
Soran+1 yılEvette benim gunum gecti hamile olabilirim diye suphelerim var
Cevap sahibi+1 yılhamıle kalıpta bıraksaydın keske dogum ıznı falan beyagı sana fayda saglardı
Soran+1 yılResmi olarak daha birakmadim bu ay nobetleri ust uste tutkustum kayin validem bizdeydi bakiyordu kiza oylelikle daha izinli oluyprum yani
Cevap sahibi+1 yılyani bugun buralardasın :)
Cevap sahibi+1 yılsende cok hızlı cıktın he :) ne cabuk hamıle kaldın
Soran+1 yılHemen dunden hamile kalinmiyor :D 1 ay once falan dusunuyprduk ama kesin degil iliski sirasinda bir kac damla kacmis sanirim test yaparim bugun islerim var gezicez biraz birde test yaparim. bakalim ne cikacak
Cevap sahibi+1 yıldelikmi vardı şapkada :) ahahaha kımle gezeceksın bakım
Soran+1 yılYengemle gezicez
Cevap sahibi+1 yılıyı bakalım ızın alabıldın mı :)
Cevap sahibi+1 yılnerelere gıdeceksın :)
Soran+1 yılİzin verir kocam ya oyle baski yapmaz ki :) once sosyete pazarina sonra halamgilr gideriz ozledim halami :)
Cevap sahibi+1 yılgez bakalım :) ıyı olur :) sen hep gızlımı takılıyorsun gızlı olmadan cevao ya da soru soruyormusun
Soran+1 yılHep gİzliyim
Soran+1 yılBabamla bize geldik :)
Cevap sahibi+1 yıl:) oo ıyımıs bakalım elerınde operım babanın :)
Cevap sahibi+1 yılne kadar oldu bu sıtede
Soran+1 yılBilmem :) cok gormiyordum bu aralar sneinle konusmak icin giriyorum o kasr
Cevap sahibi+1 yıl:) teşşekur ederım hanımefendı benı onurlandırdınız
Cevap sahibi+1 yılarada boyle kafa dagıtmakl ıyı oluyor sana alemede
Soran+1 yılAynene oyle
Cevap sahibi+1 yılgizli olması da bır okadr heyecanlı :)
Cevap sahibi+1 yılama yakında sıte bu yorum kaldıracak korkarımkı senı kaybedecegımm
Soran+1 yılBir soru sorayim linkini atayim sana ordan konusalim biraxda
Cevap sahibi+1 yılevet gunceleme yapta ben sorsam ozel gorus yapsan :) hem mesajlasmadan konusrduk ıstersen mesaj at :)
Soran+1 yılLinki sana atmadan sen cevapladin sorumu :D gerek yok gizli iyi boyle
Cevap sahibi+1 yılne sorusu ya :)
Soran+1 yılMesleginuz nedir sorusunu ben sordum :D
Cevap sahibi+1 yılyok artık :) tesadufe bak dur gızleneyımm :)
Soran+1 yılHadi gizlen :D :€
Soran+1 yılwww.kizlarsoruyor.com/.../q5973414-nasilsiniz-arkadaslar
Yorum yap ama gizli olsun gorusun anlanasinald
Bence kestrmeyin ben o hatayi yaptim aynaya bile bakmadi bidaha ellemiyorum birak nasi seviosa oyle kalsin cok dolasik oluyo ama topuz yap yolla :) psikolejisi herseydn onemli
02 Yorumla
Soran+1 yılKesilecek ablasi boyle ugrasamayiz ki :) hem alisir
- Saç Bakım konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılKestirmesin o zaman uzulucekse yazik ya 😃
011 Yorumla
Soran+1 yılYa kucuk daha zor bakimi
- +1 yıl
Kısa saçlida guzel olacgini söyleyin kut kestirin bari çabuk uzasin yavrum ya kiyamam😃
Soran+1 yılAglaya aglaya kestircez galiba :D babasi bile kandiramiyor
- +1 yıl
Aģlamasin ya hediye alacgnzi felan söyleyin bari😃
Soran+1 yılBabasi akulu araba alirim dedi cok istedigi halde yok diyo :D
- +1 yıl
Duygu ablasi kisa sacinda kendisine cok yakisicigini soyluyor deyin😃
Soran+1 yılDuygu ablan kestirsin diyor dedim o kim ya diyo :D
- +1 yıl
Gelecekte senin öğretmenin olacak de saçlarini kestirirsen sana beş vercekmis de😃
Soran+1 yılİnslalah olursun :D :D
Soran+1 yılUyurken kesicem sacini
- +1 yıl
Ama çok uzulcek sonra kiyamam ya napsak ki😃
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
+1 yılHasta bir çocuk oldugunu ona hediye edeceğinizi soylesin birazcik duygusala baglarsaniz kabul edebilir.
13 Yorumla
Soran+1 yılDenemek lazim
- +1 yıl
Meslegim gereği cocuklarin psikolojik yapisini biliyorum. Sadece ona duygusal yaklasin dunyadaki en merhametli canlilar cocuklar ve kopeklerdir. deneyin derim.
Soran+1 yılCok sagolun
+1 yılKestirmeyin kırıklarını toparlatın. Kuaför "bak saçından bu kadar keseceğim" deyip öyle kessin. Çok az kessin. Kısa kestirmeyin yazık olur kuzuma.
15 Yorumla
Soran+1 yılAblasi sacalrivok dolasik oluyor taratmiyorda
- +1 yıl
Çocuklar için falan saç açıcı spreyler illaki vardır, hem yavaş yavaş tara saçlarını parçalara ayırarak tara annesi canını acıtmadan sen saçını tararken o da çizgi film izlesin dikkatini dağıt o sırada :)
Soran+1 yılBir daha deneyecem kestirwlim diye yoksada artik bilemiyorum :D
- +1 yıl
Yapma aman diyim annem de küçükken saçlarımı hep kestirirdi içimde yaradır o benim üzmeyin öyle :D
Soran+1 yılAhahah :D sagligi icun
O biraz zor. Bende edemiyorum çözümü bulursanız haber verin :)
05 Yorumla
Soran+1 yılSinizkide mi uzun ve inatci :)
Soran+1 yılİki cozum buldum
1. Uyurken kesicem aonra kuafore goturtm sakinelsince
2. de sacindam az kesicem dicem ona az kesip gostercem sonra ben ensede kesicem tabi sonra beni parcalar:D
Soran+1 yılSiz kestircekmsijniz
Çok güzelmiş saçları maşallah
İlla kestireceksen güzel bir kıyafet sectir bu elbise uzun saç olmazde alma sonra kendi ister kestirecem o kıyafeti giyecek der galiba00 Yorumla
+1 yılkendisi istemiyosa bosverin daha cocuk yasta depresyona sokmayin kizi yaa
00 YorumlaSaç Bakım konusunda 4b cevap paylaştı. Niye kestirmek istiyorsunuz ki 😊bnde hiç istemezdim saçlarımı kestirmek.
00 YorumlaSaç Bakım konusunda 997 cevap paylaştı. Ya ben kiyamazdim. Ama illa kesilmeli diyorsan kestigin her cm icin bir oyuncak falan al 😂
00 YorumlaBirak kalsin ya herkez uzun sacim olsun diye kaynak yapiyolar cok güzel saclari var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyastıgın altına koyarsan en sevdiğin hediye alıncak de . ne istiyorsada onu al
01 Yorumla
Soran+1 yılCok inat :) agliyor tararken bile
+1 yılMaşşallah kız haklı o saç kesilir mi kıymayın bence
04 Yorumla
Soran+1 yılAma abisi taratmiyir
- +1 yıl
Yerim la ben onu taratmasın boş ver kendi haline bırakın kurban oldugum çok severım cocukları <3
Soran+1 yılKesicem :)
- +1 yıl
Kesme ya ne biçim annesin sen naparsan yap kıza Allah kolaylık versın by
+1 yılSac cok uzun olunca boy uzamiyomus felan diye duydum oyle deyin izin verebilir belki
03 Yorumla
Soran+1 yılUyurken kesicez abisi
- +1 yıl
Olur ama uzmeyin kizida :)
Soran+1 yılUzulecek yapcak birseybyok :/
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence hiö kestirmeyin bırakın öyle kalsın çok tatlıdır eminim
00 Yorumla
+1 yılKisa sacli bir barbie bebek gosterin ve ne kadar guzel olduguna inandirin😂
00 YorumlaBence kestirmeyin küçük kızlara uzun saç çok yakisiyo
10 Yorumla- Saç Bakım konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılbence uğraşmayın böyle güzel :)
113 Yorumla
Soran+1 yılKestirdik abisi :/ :)
- +1 yıl
iyi gözünüz aydın :D
Soran+1 yılCok agladi ya birde benim sacimi o kesti :D
- +1 yıl
tüh yazık olmuş ya :D
Soran+1 yılDalga gecer gibi niye guluyon :D
- +1 yıl
yok dalga geçmiyorum da sizin de saçınızı kesmesi komiğime gitti :D
Soran+1 yılSoyle oldu esim kisa saci seviyor kizimda sussun diye kuaforle anlasip kuaforun dedigi yerden kesti :) cok fenadir kizim :D
- +1 yıl
hmm :D belli :D
Soran+1 yılAllah sanada boyle bir cadi versin :D
- +1 yıl
Amin 😂😂
Soran+1 yılAhahahah :D :D birtanem o benim yaa yaramazliklari bile tatli geliyor
- +1 yıl
ne güzel mutluluğunuz daim olsun :)
Soran+1 yılAmin insalalah :)
+1 yılBir şekilde kandırmaya çalışın böcek var falan :)
08 Yorumla
Soran+1 yılOnu yemiyor bocek olsa kasinirim diyo _:D
- +1 yıl
Bu yaşta o akıl varsa onun saçlarına dokunmayın :) :)
Soran+1 yılBir kere bit bulastirmisti arkadasindan kasindigini ordan biliyor masalllahh zehir gibi akli :D :D
- +1 yıl
Uyurken kesin?
Soran+1 yılUyurken kesicem sonra uyandiginda aglar kuafore goturur duzletirim bana kusecek ama :/
- +1 yıl
Ozman yengesi halası falan kessin :)
- +1 yıl
Ya merak ettim çokmu tatlı bu kız :)
Soran+1 yılBen keserim :) herkesin cocugu kendine tatli gelir tabi tatlim boncugum :)
+1 yılKestirmeyin bence çok tatlı 😄
05 Yorumla
Soran+1 yılSeve seve uzattim sidmide kestiremiyoruz :D
- +1 yıl
Biraz daha dursun sonra kestirirsin uzun saç güzel duruyo 😄
Soran+1 yılİkna edemiyoruz bakalim :D
- +1 yıl
Valla ben küçükken saçim kesilince kafam kesiliyo gibi ağlardim 😂
Soran+1 yılHagaha :D ayni ben iste
Istemiyosa kestirmeyin ya ne guzell
00 YorumlaCok uzun hemde annesi
018 Yorumla
Soran+1 yılNapalim abisi
Soran+1 yılNe kadar keseyim
Soran+1 yılEnsede kesicem rahat eder yaz gunu
Soran+1 yılCildiracak ve beni parcalayacak :D
Soran+1 yılMecburum calisiyorum birde yetisemiyorum saclairna :D sen olsan kesermiydin kizinin sacini :)
Soran+1 yılBak ya hem acima kes diyo hemde acimasiz olmazdim diyo :D
Soran+1 yılBenim yerimde olsan ne yapardun
Soran+1 yılHaklisin ama rahatsiz olmuyir bu cadi
Soran+1 yılSicakta uzun sac sabahlari terelyerek uyaniyor solasik saclarida napsin
Soran+1 yılAy :D :D
+1 yılMaşallah çok az kestir saç vitamini alır 😊😍
00 Yorumla
+1 yılsaçların bir gece ansızın yılana dönüşürde :D
04 Yorumla
Soran+1 yılTovbe yarabbim ben korktum :D
- +1 yıl
o da korkar kestrr :D
Soran+1 yılKesicez :)
- +1 yıl
ama maşalllah çok tatlı he
+1 yılkestimeyin niye kestiriyosunuz ki..
00 Yorumla
+1 yılNedne kestircen kalsin
00 Yorumla
+1 yılO saça nasıl kıyarsın. Bence kestirmeyin.
00 YorumlaE kestirmeyin istemiyorsa :(
00 Yorumla
+1 yılKestirmeyin niye kestiriyosunuz yazık değil mi
00 YorumlaKestirmeyin üzülür istemeden kesilirse
00 Yorumla
+1 yılResımdeki yazıyı görmedik zaten :D
01 Yorumla
Soran+1 yılBu kiz degil dedim zaten iyi oku
+1 yılkestirmeyın işte ne guzel
00 Yorumla
+1 yılKestirmeseniz 🤗
01 Yorumla
Soran+1 yılCansizlasti hem ugrasnasi zor cok inat bir saclari var cok dolasık taratmak istemiyor aciyor diye
+1 yılAllah bağışlAsın çok hoş :)
00 Yorumla
+1 yılrahat bırakın çocuğu
03 Yorumla
Soran+1 yılAma yazik degilmi onada abisi
- +1 yıl
niye yazık olsun canım ne güzel saçları var çocuğun
Soran+1 yılKucuk yasta bu jadar sac eziyet bence cunku saclari cok dolasiyor taratmak istemiyor kaciyor aciyor diye kestirmwyede izin vermiyor
+1 yılKestirmeyin kalsın
00 Yorumla
+1 yılboyun uzamaz de
00 Yorumla
+1 yılKahkül yapın
00 Yorumla
+1 yılKazıtın gür çıkar
02 Yorumla
Soran+1 yılCiddimisin
- +1 yıl
tabi araştır istersen
Uykusunda kesin xd
00 Yorumla
+1 yılUyurken kes
01 Yorumla
Soran+1 yılOyle yapcaz :/
Saç Bakım konusunda 389 cevap paylaştı. Kestirmeyin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKestirme
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar