Parasızlık yüzünden okula gidememek ne kadar zor biliyor musunuz?

Özelde okuyordum. Ailemin yanındaydım. Çook sıkıntı çektiler. Borca girdiler. Bu yıl yollayamayacaklardı biliyordum. Ben de sınava girdim. İstediğim şehri kazandım. Yalnız okulumun son 3 taksiti ödenmemişti. Diplomamı alamıyorum okuldan. Ne kazandığım okula gidebiliyorum ne de burada gidebileceğim. Eğitim hayatım bitti diyebilirim. Çarşamba günü kayıtların son günü ve ben ortada kaldım. Dua etmekten başka çare var mı?
Parasızlık yüzünden okula gidememek ne kadar zor biliyor musunuz?
Cevapla