Merhaba 22 yaşındayım. Dün eve gelirken mini etek giydiğim için bir kaç dangalak bana öldürecekmiş gibi baktılar ve o gün sinirimi çok fena bir şekilde bozdular eve geldim, babam dedi ki deden ölmüş annenle biz izmire gitcez sende 2 hafta kardeşine bakacaksın dediler. Annem babam gitti, kardeşimle yanlız kaldık. Bende stresli olduğum için biraz içiyim dedim hafif sarhoş oldum. Kardeşimde bana sorular sormaya başladı kendince oyun oynamaya çalışdı bende o gün çok sinirli olduğum için bir anda patladım öldüresiye dövdüm, burnu kanadı biraz yüzü morardı. şu an gerçekten çok pişmanım kendimi affettirmeye çalışıyorum ama benden çekiniyo. Gece garip garip sayıkladı daha 4 yaşında ben bunu yaptığım için çok pişmanım. Elimden geleni yaptım dünden beri ama benden utanıyo. Dışarı çıkalım diyorum önceden istediği ama yapmadığım bişeyi yapalım diyorum ama yinede normale dönmüyo. Bir öneriniz var mı arkdaşlar?
Affeder
Affetmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar