Bu gün benim doğum günüm ama kımsem yanımda yok ağlamak çözüm mü napmalıyım?

B u gün benim doğum günüm buruk bır gün yıne küçüklüğümden berı hep öyleydı hıc deger verılmedı ve tabıkı doğum günümede bu gün kımse umursamadı aılem bılıyo doğum gunum oldugumu ıyıkı dogdun demeyı bırakın geçtim zaten demezler anneme desem keşke doğmasaydın dıyebılır sevgılım ıse yanımda yok bahaneler işte çok deger verdıgım tum ınsanlar yanımda yok hedıye falan derdınde degılım tek ıstedıgım ıraz deger verılmesı bırazcık ağlamaktan bıktım yoruldum napıcam ben?
Bu gün benim doğum günüm ama kımsem yanımda yok ağlamak çözüm mü napmalıyım?
Cevapla