Hayat küçük şeylerden oluşur. Eğer biz seversek büyük olurlar mı?


🌞Günaydın Sibel ☕🌹Küçük mutluluklar belkide büyük mutlulukların habercisidir biz sevelim sevinelim oluruna bırakalım küçükler büyük mutluluk olarak gelir diye umut edelim iyi düşünelim :)
Hayattan bir insanın ne beklediği ve hayatta kendini nasıl mutlu hissedebildiği ile ilgili bir durumdur. Kendim küçük şeylerden mutlu olabilen biriyim. Herşeyden önce insan var oldukları için şükretmeli. Küçük şeylerden mutluluklar, büyük sevgiye neden olurlar.
Rica ederim arkadaşım :)
Sevilerek büyüyen şeyler oldukça Kısıtlı. Sevip okşayıp denemek lazım 😀 Lambanın içinden bakalım ne çıkacak 😝
Olurlar ve olacaklar :))
Cevap
20Cevap
tabiki küçük şeylerle mutlu olursak mutlulugu yakalayabiliriz
ama günümüzde herkes en iyisini istiyor
mutlu olamıyor
Aslında hayatın kendisi ve içindeki o ufak gördüğümüz şeyler çok muazzam ve büyük. Yeterki biz onlara hakkettiği değeri verelim.
Her şey bizim beynimizle alakalı.. Nasıl bakarsak öyle olurlar onlar.
Buyuyunce birden yokta olabilirler uetistirmeye devam😀
Günaydın hayat sevdiklerimizle sevdikçe güzelleşir umutlar artar sevgiler çoğalır nice hayırlı ümitlere ve umutlara yolcukluk eylesin mevlam
Eğer küçük şeylerle mutlu olabiliyorsak büyük mutluluklar yakalabiliriz..
Küçük sevinçler , büyük mutluluklar dilerim getirir.
evet sevdikçe ilgilendikçe sevgi ile büyüyenşeyler var!!!
sevgi paylaşıldıkça büyür :)
Elbetteki sevginin onunde birsey duramaz
Olurlar mı ki tabii ki olmazlar.
Ne kadar sevdiginize bagli.
Çok felsefik , sabah sabah ayılamadım daha
Sevmek sevmekse eğer sevmemek sevilmemektir :D
olmazlar
olurlar bir gün
Sevgi paylaştıkça büyürmüş.
Olmazlar
olmaz
olurlar tabi
olurrrrrrr
Evet olurlar
sevince büyür :D :D
25 cm bile gördüm
Ne gördün :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?