Avrupai demek "white" demek. Onlar kendine koymuş bu kalıbı, bembeyaz ten sarı saç renkli göz white'ın stabil özellikleridir. Hande'de hiçbiri yok.. Çok abartılıyor bu kız..
2
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim arkadasim kivircik kahverengi sacli gozleride acik kahve ve iskandinav. Teni sadece bembryaz
hayır white demek farklı bir olay ;) adamlar kendilerini öyle görüyor.. ama genelde esmer de olsa kahve gözlü de olsa kendilerini belli ediyorlar. hande erçel tipik bir türk kızı
Bana da öyle geliyor. Ayrica bazilarinin dedigi gibi ustune sorular sorarak ve yorumlar yaparak bıkılacak bir güzellikten cok daha fazlasi var bu kizda 😊
biri şu kızla evlensede kocası çalıştırmasa unutulsa ne bu be
6
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
avrupa göcmeni güzelmi oluyor bu nasil kafa güzel modellerden nerden cikiyor bir bakta öyle konus istersen, güzel olan avrupa irki deildir avrupaliligi bir halt saniyorsunuz
aynen birde avrupai demis avrupalılar güzel irktan deilki türk irki daha güzel hatta, dünya güzeli dese neysede tabi dünya güzel değil ama avrupai nedir :)
sen olsa olsa almanci olur demisin ama benim kastim avrupa ülkeleri irki en güzel irk deildirki sanki güzel irklar gibi onlarla kiyasliyor demek istedim, bunu herkes bilir bir arastir en güzel irk hangi irktir diye rus gibi ülkelerin irkidir, avrupada hangi irklar var romenlermi güzel almanlarmi hangileri güzel irk :)
@Adsızon italyan ispanyol iskandinav diye ölen biten insanlar görmedin heralde hiç sen? Bana göre de türk insanı güzel değil sarışın renkli kuzey ülkeleri varken. Sen tamamen kendi görüşünü yazmışsın türk insanı güzeldir diye
Ya turk insani guzel degil ama her avrupali da guzel degil. Fransiz italyan. yunan ispanya ingiltere bunlarla cekisecek kizlarimiz var ama kuzey ve dogu avrupalilar turk insani ile kiyase edilemez gercekten @Sahika113
evet biliyorum o irklarida ama nüfus olarak en cok güzel irklarin bulundugu avrupayla kiyaslanamaz avrupa saten bir irk olmadigi icin böyle karsilastirma yapilmasi yanlis oluyor, dedigin ülkelerde yüz bakimdan okadarda güzel deiller yani rusya gibi bir ülkeyle kiyasliyamazsin yinede, türk irki güzeldir demiyorum ama yani avrupa güzel diyipte türkü kötülemek yanlis o yüzden öyle dedim, sen türk deilsin galiba ha türk demisken türkiyedeki türkleride düsünme sadece kirgiz türkleride var bence onlarda yine güzel
dogu ve kuzey avrupada türkiyede yer aliyor saten :) bir kiyaslama yapicaksan ülkelerle kiyaslamalisin bölgelerle kiyaslama olmaz, avrupa saten türkiyeden büyük bir yer :)
Ben fransada italyada ve isvecte bulundum. Fransa ve italyanin guzelleri ile turkiyedeki gercekten guzelleri ile kapisabilecek kadar var fransizlarin cirkini de bol hatta. Ama gidip isvec ile turkiyeyi kiyaslamak komedi olur. Ama otada bile fahriye evcenin resmini gosterdgimde guzel hatunmus italyanlara benziyio dediler. Yani guzel gercekylten guzelse heeryrrde guzel ama oran olarak bizim. millet kotu @Sahika113
fransa italya isvec tamam güzel irklar olabilir ama avrupayla kiyas etmen yanlis bir ülkeyi koskoca avrupa kitasiyla karsilastiyorsun onun icin ben öyle dedim, su hander ercelde güzel değil bunu soran kimse hep hande ercel sorulari yer aliyor :)
fransada yine güzel yeni geneli güzel olmasada güzelleride var güzel irk yinede, demek istedigimde buydu iste yani bir kitayla bir ülkeyi karsilastirman yanlis kuzey avrupa vb bölgeler demek yerine ülke desen daha mantikli kiyaslama olur kuzey avrupadanin hepsi güzel irk değil , yani bana göre cekik gözlülerde güzel irk ona kalirsa nüfus olarakta avrupayi digerleride gecer rusyada güzel slav irklari güzel irklari en güzel irk deilmi saten, bir kiyaslama yaparken ülkelerle kiyaslama yapman daha dogru olur yani
avrupadaki italyan ispanyol gibi irklarin boylari uzun oluyor fizigi iyise boyu uzunsa güzel bulabilirler handenin boyu kisa bir kere nasil güzel olsun :) ben boy olarak bakmasamda yinede handeyi begenmedim kendi görüsüm ama hem cok cahil duruyor hemde begenmedim
duygusal bakmak saten objektiflikten kaynaklanir saten güzellik göreceledir annemiz yasli olabilir ama kalbim kimi seviyorsa o benim icin en güzeldir :)
yok o dünyanin en yakısıklısı değil bence sen gamzeyi cok seviyorsun galiba harry stylesdede var gamze var onu daha cok begeniyorlar evet gamze insana cok yakısıklılı katıyo
En İyi Cevaplar