Benim en çok beğendiğim, beni en çok etkileyen göz rengi Ela.😊💕Siz en çok hangi göz rengini veya renklerini beğeniyorsunuz?
Kahverengi
Siyah
Yeşil
Ela
Gri
Mavi
Kehribar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bunun gibi eşek gözlü kızlara bayılıyorum
wallgallery.org/.../...-Daddario-hd-image-pics.jpg
ela.
Sevdigimin gözleri benim icin en güzel renk olur😉😊
Ela :) kendi gözlerim
Teşekkürler
Cevap
21Cevap
Bende aksine eladan nefret ediyorum.. geri kalan gozlrr bizimdir
Eski kız arkadaşımın gözleri vardı koyu mavi mi gri mi diyim kendisi bile tam bilmiyordu :)
Mavi hariç hepsinden özellikle benim gibi karanlikta ela guneste yesil olanlardan 😀
Sanki billur bir pınar kahverengi gözlerin
Ruhuma neşe salar kahverengi gözlerin 😉
Mavi ve yeşil göz rengi kızlara çok yakışıyor. Ela ve bal köpüğü de.
Boncuk gibi mavis mavis☺️
Maviye ölüp bitiyorum kızlarda :)
Bence koyu siyah göze sahip kişiler çok tatlı gözüküyor
göz renginden etkilenmem, hepsi aynı😕
Ela.
Rengin pek bir önemi yok ifadesi önemli
Sevdicegin göz rengi yesildi😢😂
Ela güzel cidden
Menekşe gözler
Evet öyle imiş 😊
Sine adige ismi sanki
Çerkez
Sinemis ismini kısaltarak Sine diye yazmış olacağını düşündüm. Bu nedenle sordum
😊😊😊
Mavi ya da siyah
💚💚YEŞİL💚💚
egenin gözleriii
Yeşil beğeniyorum
Benim yeşil zaten 🙈
Yeşil
Yeşil 😍
Mavi & Gri <3
Ela bence
Siyah ve ela
Mavi 😍
Gri..
Siyah
mavı
kahverengi siyah
Mavi
Kahverengi.
Yeşil hariç hepsi
turuncu.
mavi
Siyah
Kırmızı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar