Deneme Yazısı Yazdım... Bakar mısınız? (Kısa bir yazı vaktinizi almaz) ?

Deneme Yazısı Yazdım... Bakar mısınız ? (Kısa bir yazı vaktinizi almaz) ?

Yorumlanmayacak kadar kötü yazdığımı düşünenler rica ediyorum görüş paylaşmasin. Deneme yazmak benim için vazgeçilmezdir. Ve hayatimda vazgeçilmez kıldıgim şeylere kötü eleştiri yapılmasını hoş bulmuyorum. 😌 En azından olmamış deyip geçebilirsiniz 😄 Şimdiden hepinize teşekkür ederim :)

Deneme Yazısı Yazdım... Bakar mısınız? (Kısa bir yazı vaktinizi almaz) ?
Cevapla