Klozete oturacağınız zaman 2 kapağını kaldırıpta mı otururuyorsunuz?

Ben hiç klozet kullanmadım, klozetteki bir kapağı kaldırıpta mı yoksa ikisini de kaldırıpta mı oturulacak?
Güncellemeler
+1 yıl
Ama arkadaşlar eğer iki kapakta kalkmazsa su değmiyor totoma taharet yaparken 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Bu taharet işini halâ çözemedim ya elimi rezervuarın içine mi soksam? 🤔 yardım plus
Klozete oturacağınız zaman 2 kapağını kaldırıpta mı otururuyorsunuz?
Cevapla