Peki nedir bu plastik kapak kampanyası ne işe yarar? Sizin için altı üstü bir kapak olabilir ama bizler için özgürlük demek toplanan kapaklarla engelliler için akülü tekerlekli sandalye ve Manuel tekerlekli sandalye alınabiliyor tekerlekli sandalye demek bizim özgür olmamız demek siz den ricam plastik kapak toplayıp engellilere yardımcı olur musunuz? İlginize ve alakanıza teşekkür ederim
Plastik kapak toplama kampanyasından haberiniz var mı? Yok mu? Artık var?
Tamamıyle yalan bir durumdur. Kapak topmala dediğiniz şey plastik şişede su üretici firmalara mecbur kılınmış geri dönüşüm kanununun dayatmasıdır. Üretip sattıkları kadar şişeyi geri dönüşüme sunmuş olmaları şarttır. Aksi takdirde her eksik şişe devlete ağır para ödemek anlamına gelir. Onlar da kurnazca davranıp bilmem kaç bin tane kapak getirin bir tane araba verelim diye kampanya adı altında işlerini insanlara yaptırmışlardır. 1000 araba parası ceza ödeyeceklerine bir araba hediye ederek cezalardan kurtulmuş olmanın mutlu huzurunu yaşadılar senelerce. Yani altı üstü bir kapak diyerek en hassas yerden vurdular ve bir çok insan biliyorum topladıkları halde asla arabalarına sahip olamadılar. Bir kaç göstermelik yerde basın önünde araba hediye ettik dediler, onları da maharetmiş gibi vergiden düştüler.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben canlı şahit oldum tekerlekli sandalye dağıtımına
Yahu neden anlamıyorsun bak uzun uzun yazdım sana. Göstermelik yapıldı bu işler. gazetelere bile konu oldu su üretici firmaların sahtekarlığı diye... Neyse kime neyi anlatmaya çalışıyorum ben hala. İstediğine inanmakta özgürsün
Bu kapanyanın gerçek amacını duysanız var ya... o kapağı üretmek, şişeyi üretmekten daha değerli. Bunu bildiği için firma sahipleri kar etmek amaçlı böyle bir oyun ortaya koydular. Halk topluyor veriyor emin olun sizin o topladığınız kapaklarla yüzbinlerce akülü araba alınabilir ama onların verdiği araba 1000-2000 tane anca müthiş bir kara geçti şirketler bu sayede. He tabii 1000-2000' i geçin 2 araba dahi verse birisine umut ama bildiğiniz şirketler insanları kullanıyor.
@scorpion026 çünkü bir üniversitenin çalışmasıydı. Devletin yaptığı bir şey değil. Üniversitede ne kadar devam edebilir ki devletin bu kampanyaya destek çıkması gerekirdi
En İyi Cevaplar