O çok konuşulan "iz bırakmayan sütyen" gerçekten var mı, yoksa bu sadece bir pazarlama vaadi mi?

Eve gelip aynaya baktığımızda omuzlarımıza, sırtımıza ya da göğüs altına oturmuş lastik izleri görmek çoğumuz için çok tanıdık bir durum. 🙃 Hele sıcak havalarda bu izler daha da belirginleşebiliyor. Markalar sık sık "iz bırakmayan" ifadesi kullanıyor. Bu gerçekten mümkün mü? Yoksa bu kelimeler sadece kulağa hoş gelen birer pazarlama şakası mı :) Kumaşın türü (pamuk, mikrofiber, bambu gibi nefes alan kumaşlar) mü önemli? Askı ve lastik genişliği mi belirleyici? İnce askılar daha şık ama daha çok iz bırakıyor olabilir mi? Balensiz modeller mi izsiz kullanım sağlıyor, yoksa kalıplı sütyenlerde de çözüm var mı? "İz bırakmayan sütyen" diye bahsedilen ürünler gerçekten uzun vadede farklı bir deneyim sunuyor mu, yoksa kısa süreli konfor hissiyle sınırlı mı kalıyor?

O çok konuşulan "iz bırakmayan sütyen" gerçekten var mı, yoksa bu sadece bir pazarlama vaadi mi?
Cevapla