Bir de sevmeyenelerden ricam nedenini de yanıtlarında belirtsinler.
Biz erkekler göğüslerde uyumayı severiz. Bu bilinir. Peki kızlar uyutmayı sever mi?
Bir de sevmeyenelerden ricam nedenini de yanıtlarında belirtsinler.

Hayir istemem ben yuzustu bile yatamam aciyorlar cunku rahat edemiyorum. bir de onun okuz kadar kafasinimi tasiycam istemez. ama ben yatmayi severim orasi ayri
Bir de bize odun diyorsunuz ya :D Ama yine de haklısın. Ağrı yapıyorsa bir şey diyemem.
Odunlukla alakali degil. Aciyor arkadasim. Ha gogsu sarkmis kisilerin acimaz cunku gogsu dik tutan sey zaten acitiyor. Buyuk gogusluler bu yuzden bu kadar rahat yatirir zaten coktan sarkmis oluyor. O da el mecbur yani hem buyuk hem dik imkansiz gibi
Severim gogsume yatsin saclairni oksayip alnini opeyim oyle uykuya dalsin bir bebek gibi severim ama sadece tek bir kisiye yaparim onuda
benim eski kiz arkadasim severdi benimde gogusumde uyurdu tabi ondakiler memeydi ayri mesele ;)
Harika olurdu da iste sorun kız arkadaşımın olmaması 😂😏
Cevap
8Cevap
Severiz tabi ama uyumazlar erkekler göğsünde uyutmaya sever bence uyumazlar !!
Evet kendimi o an anaç hissediyorum ki benim gibi bir yellozdan şaşırtıcı hareketlerdir
Yelloz demek. Annelik potansiyelin var o zaman. Ne güzel.
Aslında mahalle kadınlarının kullandığı o kelimeyi buraya yazarken içine ne manalar yükledim. Anne olur mu benden? Hem müthiş nitelikte hem de çok dengesiz. Uçlarda merhamet besleyen bir yapım var ama sabır zor iş azizim
Ben de sabırsızım. Ama yeri gelince de sabretmeyi bilirim. Evet gerçekten zordur.
Adına seviniyorum
Ben seviyorum uyusun yatsın cok kısa kalıyor kalbimin atışları yoruyormus 🤣kulaklarını
Yok ya bunalırım ben. Hem erkek yatırsın göğsüne daha ormantik.
Bence değil. Bizim göğüste kıllar olunca terletiyor adamı :D En iyisi bu şekil bence sayın esmer hanım :D :D
Sendin değil mi o esmer olmasıyla takıntılı olan ve illa da esmer erkek isteyen :D?
Ben de aynı senin gibiyim. Sarı kafayım ve bundan memnun değilim. Ama yine de sarışın yellozlara ilgim daha fazla :D Türkiye'de az olduklarından benden farklı farksız olmaları bir şeyi değiştirmiyor sanırım. Az olunca ilgi yine de onlara kayıyor.
Tabi ki de siyah saç başka ona hiç bir şey diyemem :D Bütün kızlar güzel bence ya qweqeq
'' Yazar burada şirin görünme amacındaydı. Fakat başaramadı. ''
İnanır mısın sarışın ve gri gözlüyüm. Saçlarım da kül sarısı gibi olduğundan tonlar çok yakın gibi görünüyor. Bu arada esmer saç ve renkli göz hakkındaki tespitin doğru.
sevilmez mi be hatta o zaman dünya dursa yıllarca öyle yatsa..
Şefkat göstermeyi severim. Her gece kedimle bu pozisyonda uyuyorum.
Uyutacak erkek yok yani? Üzücü. Bende de uyuyacak kız olmadığı için az çok anlayabiliyorum. :D
Dertsiz başıma dert alamam. Kedinin mamasını suyunu verip tuvaletini temizliyorum başka bir şey istemiyor. He bir de araa sıra tüy döküyor, o kadar.
Bayanlar bizim gıllı göğsümüzde uyusun, saralım kollarımızı ^^
Aslında hayır diyecektim de fotoğrafı gördükten sonra fikrim değişti.
Eğer profil foto seninse oraya yatan bidaha kalkmaz :)
@karınca_beslyn_adam sen yazinca dikkat ettim :) dogru teshis tbrkler:)
@İzmirli_Bey teşekkürler kanks
biz kızlarda uyumayı severiz kim kimink, nde uyicak
hayir cok bunaltici bence saclari gidikliyor :Dd
Bir de bize odun dersiniz :D
Benim bagrimda uyusun..
severim ama onun göğsüne yatsam daha iyi olur :-)
O bir erkek gözüyle çok daha tuhaf. Şefkat mi dersin huzur mu dersin, sevgi mi dersin, güven mi dersin hepsi çorba gibi karışıyor.
nasıl yani
Bütün hisler birbirine karışıyor diyeyim yani :)
@Inputbox sen misin bunu soran
Hayır. Farklı biriyim.
Osun gibi geliyo neyse.
tam tersi olsun çünkü bende denerse boşluğa düşer
Ben severim. İçinizdeki çocuk ortaya çıkıyor :)
Eğer sapitmayacaksa evet
Bebeklikten kalma alışkanlık olsa gerek
gönüllü varsa ben uyuyabilirim :D
Valla evli olsam. hep uyurm
Hele bir de huzurdan mırıltılar çıkarıyorsa
Ben bayılırım mesela.
Severiz tabi. Anaç duygular da kabarıyor
En sevdiğim. Bence çok masumca.
kim sevmez ki
Sevmeyen kızlar da varmış. Erkeklerden sevmeyen olacağını hiç sanmıyorum :D
sevmeyenler ruhsuzdur
Bence de
Hayır.
Neden :)
Hayallerimden biri.
Benim de öyle. Böyle libidolarımın en yüksek olduğu anlarda bile sadece bunu istiyorum. Bir kız olsa da göğüslerinde uyuyup huzuru bulsam diye düşünüyorum o anlarda.
Benim libidoyla alakalı değil ama ya
Benim de değil zaten. Farkındaysan '' Libidolarımın en yüksek olduğu anlarda BİLE '' dedim. Bileyi vurguluyorum anlaman için. Çok huzur verici olduğundandır bu isteğim.
Anladım
severler ;))
Çok severim
Yastık degiller
Bir de bize odun dersiniz ya :D
Odunluk ne alaka rahatsiz olurum ben
Kişisel olacak ama göğüsleriniz sert diye mi?
Yok ben sicaga gelemiyorum ya kafasini koycak terlicem sonra 😄
Kışında mı? :D
Aynen ben otomatik olarak onu bir baskı olarak goruyorum ve beni bunaltiyor
Ferah olmak önemli. Haklısın bir şey diyemem.
Severler
Sever
istemem
Severiz^^
Sevmiyorum ben.
Yastık mıyız ak
Benimkiler küçük :/
Ne farkeder. Göğüs göğüstür :D
Fark eder. Yarım gibi
Göbüşünde uyut :D En olmadı kalçada? Alternatif sunuyorum.
Kalça da küçük :/ ben çirkinim
Kalçanı squat yaparak kıvrımlandırabilir, çok daha çekici ve çıkık hale getirebilirsin. Eğer takıntılıysan fikir sunuyorum sadece. Çirkinim dedin bir de ona takıldım. Çirkinlik görecelidir.
Zayıfım ama ilk önce kilo almam gerek. Bı de squatı da her gün yapmıyorum düzenli olmalı
İstersen olur.
İnşallah
benim göğsümde sever
Aşıksak evet
Evet.
Hayir sevmem
Bence çok tatlı
Bayılırım
sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar