Dünya biz insanoğlu için bir imtihan/sınav yeri ise niye hiç kimse aynı şartlarla sınanmıyor?

Adaletsizlik değil mi bu? Madem bir sınav bu o zman hepimizin aynı şartlarla sınanması gerekir. En azından ben öyle düşünüyorum.
Dünya biz insanoğlu için bir imtihan/sınav yeri ise niye hiç kimse aynı şartlarla sınanmıyor?
Cevapla