Etiket değil de bu kapıdan geçerken öten şeyler yok mu mıknatıslı onu çıkartmamışlar bende farketmedim hala onun la geziyorum o değil kapıdan çıkarken nasıl ötmedi onu anlamadım gömleğin üstünde kol tarafında katlanmış kolu içinde duruyor düğme gibi 😄😄 inş cikarttiricam
evet unutmuştum bundan 3 sene önce mi ne yeni foçaya denize gitmiştim yeni giydiğim elbisenin etiketi arkada kalmış yolda yürüyorum arkamdan gelen cocuk uyardı arkada etiket kalmış diye rezil oldum ya :)
daha kötüsünü gördüm :D bizim ünide kızın tekinin kilodu açılmıştı. sapıklık olarak algılama sakın ama çanta eteğini kaldırmıştı valla uyaracaktım dayak yerim dedim :D öyle gitti garibim :D
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok kötü olmuş, kiz ne utanmisdir fark ettiğinde 😕
En İyi Cevaplar