"AİLEM BENİ EVDEN ATTI" çok zor durumdayım detaya gelirmisiniz :( ?

Salı gununden beri arkadaşım da kalıyorum. Ailem beni kovdu evden. Sebebi ise şu; Ben ameliyat oldum 2 ayaktan fakat düzelmedim. ortopedik sorunlar var uzun süre ayakta kalamiyorum. Yururkende ağrı oluyor. Doktorlar masa basi ışte çalış diyorlar ortaokul mezunuyum öyle bir şansım yok. Çalışmıyorum diye benim uzerime çok geldiler abim beni dövdü. Bende abime bağırdım babam kovdu evden beni. Adam olmadan gelme dedi. Ne yapicam. Ne zaman düzelecek benim sorunlarım. Yasamaktan yoruldum napicam. :( ?
Güncellemeler
+1 yıl
Detayy
"AİLEM BENİ EVDEN ATTI" çok zor durumdayım detaya gelirmisiniz :( ?
Cevapla