Biraz önce kalp krizi geçirme eşiğinden döndüm. Yetişemeden kapanırsa evlat acısı gibi 😂


Valla genelde %1e kadar getirmem %5de uyarı veriyor ya sürekli şarja tak beni ölüyorum hemen tak diye 😂 o an sinirlenip takıyorum. Yani bu kadar bildirim göndercek kadar şarjın varsa harcamasana onu bırak ben bitireyim.
Ayfonların şarjı çabuk bitiyor ya 😕
Fişe doğru koşa koşa gidiyorum 😑
Kaderimiz bu 😀
o an telefonla ne yaptığıma bağlı eğer biriyle konuşuyorsam depar atmam direk ışınlanırım :D ama eğer telefonda oyun felan oynuyorsam kapanana kadar oynarım kapandıktan sonra gider rahat rahat takar kendimi yormam :D
Haha 😂
Gülerken yazım kurallqrına uyalım lütfen ha ha ayrı yazılır
Hızlı yazacağım diye kelimelerin arasına başka harfler karıştırmayalım lütfen
Tqmqm 😂
Aslında zeki çocuktur hep yeni nesil alışkanlıkları 😂
Evet apla 😀
😀😀
Cevap
34Cevap
Aman kapanmasın, işin yoksa bir daha belli bir miktar şarj olup açılmasını bekle. Ha onu beklemişsin, ha gerçek aşkı. Geçmiyor zaman 👻
Aynen 😂
Ekranı kapatıp salondan odaya koşmak + aleti bul+ o krizle priz girişlerini tuttur+ telefonu eline al şarja tak= biiiiiii 5-6 saniye :))
Aynen 😂
sevgilimden ayrılmadan önce yani yaklaşık 1 yıl öncesine kadar uçarak giderdim, asla şarjım yüzde 90 ın altında dışarı çıkmazdım.
şimdi ise rahat, ister bitsin ister bitmesin :)
Mahmut Tuncer'in canlı yayında bayılması gibi bayılıyorum olduğum yerde
Hahah 😂
şu an şarjım %1 ve hiç telaş yapmıyorum. Hatta bu soruyu yazarken bile şarjım bitip telefonum kapana
Yazık oldu iyi adamdı
Birinin daha umutları suya düştü :))
Geri gelmiş zombi istilası 😂
Öylede demiyeydin :D
Tamam hadi acıdım sorumda ayak altında dolaşma kıyıda köşede dur 😀
Kes eniştem polis
Sabah olmuş ben hala sitede boş yapıyorum tutma beni 😂😂
Elveda Kâzım
Yat zıbar hadi
ben hayatımda hiç %1 görmedim,
%60'lara indiği vakit benim için şarz %5'lerde demek gibi bir şey.
O kadar da şarjda bulundurma telefonu batarya ömrünü kısaltırsın 😀
o söz Iphone bataryaları için geçerli değil.
O zaman bende rahatım bilmiyordum bunu 😀
batarya değil akü gibi mübarek
Ama diğer telefonlara göre daha çabuk bitiyor şarjı buda bir doğru
servis hizmetleri çok oldugu için
Anlıyorum şu an kendimi Youtube'da Iphone incelemesi yapıyor gibi hissettim 😂
benide yetkili servis gör işte:)
Çok sağol verdiğin engin bilgiler için 😀
her zaman;)
Koşmuyorum çünkü hep prizin yanında hazır bekliyorum 😊
Evlenilecek kız 😂😂
2 batarya kullanıyorum, biri her zaman ful oluyor bu yüzden böyle bir sorunla karşılaşmıyorum:)
Bizde öyle bir ihtimal yok 😀
İphone pişmanlıktır:D
Tamam 😂
şu an %1 zaten takılı ama temassizlik var sanırım dolmuyor belki bunu yazarken kapanicak 😢😂
Benim telefonumun şarjı evde %10 altına inmeden takarım şarja ordan devam ederim
Şirket hattında o yüzdeye gelmeden şarja takarım
Kişisel hattımda kapanıyor çoğu zaman
senin için niye bu kadar önemli benim kaç saniyede depar attığım
Boyle diyince o çivi gibi soğuktaki gece geldi aklıma
Kıyamam asdkjks
5i gördüm mü direk takarım. Kalbim o heyecanı kaldırmaz.
Ya o kadar telaşlanmıyorum ben :D
Anlayamazsınız 😂😂
:D :D
Salise demek istedin galiba :D
Haklısın 😂
O an ki hızım şimşekte bile yoktur :D
Öyle olana kadar nerdeyim? :)
Depara kalkmam daniyeler alır 😊
Işık hızıyla varıyorum resmen o heyecandan vsjvjs
saniye bile değil sjsjd
Hahah 😂😂
çok önemsemiyorum ben
%1 görmüyomki %3 ten sonra telefon kapanıyo
Acıdım şu an
Acil işim yoksa kapansın ya diyorum
Yanımdan ayırmıyosam demek
usenıyorum ben kapanana kadar sarja takmam
Alo dışında kullanmadığım içn sorun yok.
6plus olduğu okadar belliki 😄
6s 😂
Yav o telefonda büyük uygulama görüntüsü iyi durmuyor 😄 Ben minnak kullanıyorum 🙊 Bendeki 6 s yi kaybettim 🙊
7 sn bulmakla beraber 😋
Sonunda kurtuldum diyip telefonu firlatiyom
Her zaman kapanmadan yetişirm :D
telefon bağımlısı değilim
Aferin
Edepten bahseden birinin profilinde yarı çıplak kız resimleri var ve birde üstüne saygı bekliyor 2 yaş farka rağmen. Yok dostum yok 😂
Aferin.
Az yaş farkına rağmen yılların birikimine sahipmişcesine büyüklük taslayanları kale almıyorum. Kibirlenebilirsin 😌
Çift telefon çift hat var bende no problem :)
1 saniye çünkü kablo hep yanımda :)
%5 olmadanda açılmıyor meret😂
Şu an sarjda konuşuyorm:))
Bazen usengeclikten depar falan atmiyorum 😂
%2 i gorunce 3 sn de şarj in yaninda oluyorum
o durum da iken usaın bolt bile hızıma yetişemez.
1,659446 salıse
Rekor bende
Depar atmam.
Aferin sana
10 sn 😀
2 saniye en az 😄
Saliseler
Saniyeden kısa
Ucan sabri misali:)
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar