1. Gün dikkatimi çekti, bakıp hemen kapadım :/ 2. Gün farklı şekilde yine oradaydı. 3. Gün, Bugün iyice abarttı. Elinde birşey mi var. Ne yapmaya çalışıyor. :// Arada garip sesler geliyor. Kimsenin ışığı da yanmıyor. Acaba ne yapmaya çalışıyor?
Sizin başınıza gelse ne düşünürsünüz? ://
Komşunun amacı ne sizce, bu 3. gün. Bizi mi izliyor?
En İyi Cevaplar