Komşunun amacı ne sizce, bu 3. gün. Bizi mi izliyor?

1. Gün dikkatimi çekti, bakıp hemen kapadım :/
Komşunun amacı ne sizce, bu 3. gün. Bizi mi izliyor ?
2. Gün farklı şekilde yine oradaydı.
Komşunun amacı ne sizce, bu 3. gün. Bizi mi izliyor?
3. Gün, Bugün iyice abarttı. Elinde birşey mi var. Ne yapmaya çalışıyor. ://
Komşunun amacı ne sizce, bu 3. gün. Bizi mi izliyor?

Arada garip sesler geliyor. Kimsenin ışığı da yanmıyor.
Acaba ne yapmaya çalışıyor?

Sizin başınıza gelse ne düşünürsünüz? ://
Komşunun amacı ne sizce, bu 3. gün. Bizi mi izliyor?
Cevapla