Herkes güzel yemek yaparken Neden ben güzel yemek yapamıyorum? Acaba evde mi kalcam?

Yemek yaptığımda zehir gibi oluyor.. kimse tadına bile baknak istemiyor benimde şevkim kırılıp yapmıyorum. Sizce neden güzel olmuyor halbuki tarifteki gibi yapıyorum kardeşimde aynı şekilde yapıyor onunki güze oluyor benim ki kötü o erkek üstelik 😔😔😔😔😔
Herkes güzel yemek yaparken Neden ben güzel yemek yapamıyorum? Acaba evde mi kalcam?
Cevapla