Hiçbiri güzel değil. Fransız kadınları nedense hep Cool ve Maskülen oluyo 😐👎yani bizim kızlarda pek güzel değildir , güzel olankilerde zaten aşırı havalı oluyor. Bence en güzel Brezilya kızları 😌😌
hepsini gezdin gördün mü kardeşim? neyin amacı bu türk kadınlarına karşılık? aradığın her ne ise onu ararsın ve bulursun , kezban dediğimiz kesim elbet var lakin kadında aradığın ne ise bulursun hepsi var yani... ülke ülke dolaşmaya gerek yok bunun için
Üçüncüyü sevdim. Maskülen bir havası ve biraz erkeksi hatları var. İlk ve sonuncuyu bir filmden hatırlıyorum lezbiyenlerdi. İkisi de güzel yani Ama favorim 3
En İyi Cevaplar