Bilgisi olan arkadaşlar işten çıkışım verilmiş yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar merhaba.
Geçen sene gelen teklif üzerine bir seramik firmasında fabrika personeli olarak çalışmaya başladım.
maaşlar gününden önce yatar genelde bazen takılmalar olsa da sorun olmuyor genelde erken yattığı için.
Bugün bir işlem için bankaya gittim ve banka 30.04.2016 itibariyle yani bir ay önce işten çıkarıldığımı söyledi.
fakat ben hergün işe gidip geliyorum. Bana herhangi bir işten çıkma ile alakalı bilgi verilmedi.
imza atmadım vs.
banka uyarısı üzerine edevlet üzerinden sorgulama yaptığımda 30.04.2016 tarihinde işten çıkışım gözüküyor tekrar giriş yapılmamış eğer öyle olsa girdi çıktı yaptılar diyeceğim ama giriş yok.

konuyla alakalı bilgi sahibi olanlar fikir verebilir mi
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.
Görev yerim değiştiği için sigorta kaydım diğer bölgeye alınmış bu yüzden böyle bir şey yapılmış
Bilgisi olan arkadaşlar işten çıkışım verilmiş yardımcı olur musunuz?
Cevapla