Bir insana yapılacak en büyük kötülük, ona umut verip sonra hiçbir şey olmamış gibi gitmektir...
-Friends
Size göre nedir?
-Friends
Size göre nedir?
Aynen katılıyorum. Allah meleklerine zalimlerin en azılısı kimdir diye sorup şöyle devam ediyordu"O zalimlerdir ki onlar aşk vadederek alay eder kandırırlar, aşkı kirletirler umutları çalar insanı mahvederler"buyurdu. Evet birini ya seversiniz aşık olursunuz ya da beğenir arkadaş dost olursunuz. Aşık olmuşsanız aşkın gereğini yapın ve onunla ilgilenin kendinizi onunla paylaşın yasakları ortadan kaldırın...
Bırıne verılen en buyuk ceza aşık olmadıgın bırını kendıne aşık etmektır
Psikolojik mi Fiziksel mi kötülük, yani kötülüğünde kategorileri var sonuçta. :)
Psikolojik için zaten durumu özetlemiş sayılırsınız ki bunun evreleri ve neye dair umutlar olacağı şeklinde dozu vardır, Fiziksel için ise benim hayal gücüm bu duruma yetmeyebilir.
Hayallerini çalmak
Cevap
27Cevap
Bana göre insana yapılabilecek birsürü kötülük var. Ama bence en büyüğü dostmuş gibi yüzüne gülüp, ayağını kaydırmak için sabuna dönüşenler.
"Umut verip, güven aşılayıpta yarı yolda bıraktığın insanın sadakasını iki dünyada da veremezsin." /Hz. Muhammed s. a. v/”
Bence herkes tarafından kabullenilen büyük bir iftiraya maruz kalınmasıdır. Düşünsenize ne kadar zor bir durumun içerisinde yaşardınız.
Tüm ailesini ve sevdiklerini gözü önünde işkence ede ede öldürmek
Bir insanın küçükken öz güvenini yok etmek kadar kötü bir şey yoktur bence.
Bunun altına imzami atarim. Katiliyorum. Bir insana yapilabilecek en büyük kötülüktür. Yapanların Allah belasini versin.
ona umut verip sonra hiçbir şey olmamış gibi gitmektir...
Birlikte yıldizlarin altinda hayal kurup o hayalle sizi basbasa birakmasidir
Yaşayan ölü için fark etmiyor artık insan evladı diyor geciyorum
Kadınlar için en büyük kötülük namuslarına laf atmaktır.
Erkekleri ise çaresiz bırakmaktır.
o kadar çok doğru ki..
Bir insanı utanılacak duruma düşürmektir
Umutlarını Yıkmak!
O insani kendine baglamaktir.
Umut.. Ben de yaptim sanirim :/
Umutlarını Yıkmak ve Ondan Daima Kaçmaktır.
Ailesini gozleri onunde katletmek ola bilir
Detaydaki söz çok doğru. Bizzat tecrübe ettim.
Kalp kırmak. Hayalleriyle oynamak.
Daha dun yasadıgım olay bıde engeleldı yanı 😔😔😔
Duygularıyla oynayıp onu değersiz hissettirmek
Duygularıyla oynayıp mal etmek.
umutlarını yok etmek..
Süründürmek, baya baya intikamla
Sevmediğin bir insanla evlenmek.
Güvenini yerle bir etmektir
Onu başka erkekle, sevginle , aşkınla aldatmak...
zihnini yobazlaştırmak.
Evlat acısı yaşatmaktır.
iftira atmak daha kötü :(
Mesaja görüldü yapmak.
"Ama ben sana güvenmiştim" dedirtmek
Cok dogru demis gercekten
İyi geceleeeer :)
Gece uyurken. yatağıyla birlikte denize atmaktır
Tutunacak umutlarını boşa çıkartmak.
umutlarıyla oynamak.
doğrudur..
Bencede oyle cunku ben bunu yasiyorum..
Umursamamak bence
Umursamamaktir
Hakkını yemek
Kandirmak
umursamamak
Kalbini kırmak.
Yok saymak.
Doğrudur 👍
Onu unutmaktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar