mazot dediğimiz yağ değil mi?
zeytinyağı kullansak araç yakıtı olarak belki aracımız hafifler ve havayı daha az kirletir.
zeytinyağı kullansak araç yakıtı olarak belki aracımız hafifler ve havayı daha az kirletir.
direk yağ olmaz biyoyakıt olması lazım. onun içinde yağın içine iki kimyasal daha katman lazım. sonra araca koyup kullanabilirsin. yani mantık olarak doğru da yalnızca yağı ufak bir işlemden geçirmen lazım.
Türkiye'de kendi evinde üretmek ve kullanmak yasal ama ticareti yasak ona göre :D
abimizin dediği kimyasal işlemlerden sonra, yağı yakıcı bir yakıt haline getiriyosun. zeytin yağını motorun içinde yakamazsın. bir takım kimyasal işlemlerden sonra, petrol niyetine kullanılıp, pistonları ateşleyebilirsin. ama asla istenen verimi göstermez. mazot petroldür çünkü
verim konusunda haklı olabilir ama eski araçlarda fark etmiyor. elektronik aksamı fazla ise arabada petrol kullanacaksın mecbur diye biliyorum. yoksa makine eski ise çok fark etmez. aşırı hıza ihtiyacın yoksa. genelde çiftçilere falan önerilir bu. kendi yakıtını üretip karını arttırsın diye vs.
karışımı yanlış hatırlamıyorsam şöyle yağ, saf alkol ve kuru lavabo açıcı artık o hangi kimyasaldan oluyor emin değilim :D daha önce hiç denemedim yapmayı
Arkadaşım yağın içinde parteküller enjektör memelerini tıkar enjeksiyon pompasının emme odasınada zarar veirir sonra dünyanın kaç bucak olduğunu yeni enjektör alırken görürsün😄😄😄😄bence vazceç bu sevdadan😬
Mantıklı
Tesekkurler 🌼
Cevap
2Cevap
ozona faydan olurda araca olmaz.
mazot yağ mı?
mazot, başka bir değişle motorin, dizel çalışma prensibine dayanan makinlarda kullanılan ateşleyici yakıttır. dizel morotların çalışması için kullanılır. yağ olarak krank miline ulaştırmak üzere üretilen araç yağları kullanılır
kullandığı mazotun içinde de yağ var zaten arkadaş ondan bahsediyor. belli bir kısmı yağ. bu uluslararası antlaşmalar ile ilgili bir kural. küresel ısınmayı engellemek için. ama normal yağ değil biyodizel denilen yakıt. bu da temelde yağ işte :D avrupa da falan tamamen biyodizel kullanıyorlar. o da temelde tamamen yağ oluyor işte. Türkiye kullanmıyor çünkü biyodizel kullanımı vergisiz oluyor. mazottan daha ucuz ama bizim ülkemizde ticareti yasak. belli kişilere izin veriliyor ticaret için onun da uzun bir prosedürü var. onların ürettiği de mazota eklenerek satılıyor işte. internetten biyodizel yazıp araştırabilirsin.
@Wimpy petrol bir çeşit yağdır zaten üstad ona bir şey dediğim yok :D ama zeytinyağı gibi bir şey değil. yakıt olarak kullanılma, patlama özelliği var. zeytinyağınında bu kimyasal işlemlerden geçirilmesindeki amaç bu zaten. yakıt üretebilmek
😂😂😂sesli guldm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar