Ben lezbiyen miyim? OLAMAZ! Kız arkadaşımla çok yakınız haddinden fazla YARDIM LÜTFEN?

Merhaba arkadaşlar henüz yeni yeni tanıdığım fakat çok çabuk samimi olduğıum bir kız arkadaşım var. Gerçi ben hemen herkese alışırım ama bu biraz farklı. Yani arkadaş gibi değiliz bende kızım o da ama diğer arkadaşlarına kanki kardeşim derken bana daha farklı sesleniyor. Böyle yumoş yumoş sevgiliymişiz gibi. Çok garip benimde ona öyle davranmamı bekliyor kendimi çok farklı hissediyorum onun yanında. Ne bileyim mesela normal insanlar gibi yanaktan öpüp vedalaşmıyor daha farklı açıklıyamıycam burda belki yorum bırakırım. Başta bazı arkadaşlarımız ay sevgili gibisiniz diye dalga geçiyorlardı ama artık gerçekten öyle düşünüyor gibiler alıştılar bu duruma git gide. Şimdi ne yapsam doğru olur bilemiyorum kızdan uzaklaşsam mı yoksa bir şekilde benden hoşlanıyor musun diye sorsam mı bilemiyorum. Aslına bakarsanız gerçeği duymaktan korkuyorum çünkü ben onu en yakın arkadaşım olarak görüyorum yardım lütfen başına böyle şeyler gelen varsa yorum bıraksın. Teşekkürler.
Ben lezbiyen miyim? OLAMAZ! Kız arkadaşımla çok yakınız haddinden fazla YARDIM LÜTFEN?
Cevapla