
60 çıktı benim, Ankara fakirlik aday adayıyım demek ki :) hadi bakalım test edin?

Abi sondaki kirmizi masrapa olayi bitirdi bende ne guzel sevine sevine gidiyodum ben
bu sitede bu soruyu daha önce görmüştüm hepsi var bende 275 mi oldu :I
atma ziya :)
onu demiyom lann, ben zaten sadece ben sordum demedim, 275 çıkması palavra :)
havuzda var yani
iyi o zaman eig yi sana verecez fakirin dibisin :)
çayda ister şimdi reis :)
185 çıktı doğru mu bu yahu 😂😂😂
biz testin yalancısıyız :)
Cevap
8Cevap
Su masayi anlamadim
Birde havuzun dibinde niye aglaniyorki?
65 puan corap ketjap limon kart
masa internet kafe, fakirler için 1 saat daha uzatma yani, havuzun dibinde ağlamakta havuzunun olduğunun göstergesi, kimse gözyaşlarını görmesin diye ağlayabilceğin zengin yöntemi :)
demi çok zekice :)
Haha yapma allah askina bunlarin fakirlik ile alakasi yok :) benim durumum cok cok iyi olmasina ragmen cogunu yaptim ve halen daha yapiyorum.
fakirlerin halinden anlamak için yapmışsındır, pis zengin :)
Yok hayir sirasi ile corap koklamak biz millette var, ketcapli ekmek yemek hepimiz yapmisizdir, dolapta yarim limon evimde bulunur tekila ictigim icin arada, aracim olmasina ragmen kent kart var trafik togun kadikoyden levente gecmek icin mecburen toplu tasima araci a biniyorum arada. Digerlerini bilmiyom :)
havuzun yokmuş işte, fakirsin o zaman :) bu arada bana istanbulu söyleme ben bilmem, levent kim :)
Tamam besiktasa bagli bir semt İstanbul da :)
beşiktaş diyince iş değişir :)
Peki :)
Salçalı ekmek
Yarım limon
40 yapar CcC :D
şu salçalı ekmeği bir ben yemedim heral :)
ahahaha denicem :)
Çal çal İnciden çal hemen.
neyi genç
Paylaşımı
ne çalacam, efendi gibi görüp paylaştım :)
50 son anda yirttim asda
:) hadi iyisin
yarım limonla 15 te kaldım skldjsjd
yarim limonsuz ev olmaz ya :)
Benimki 5. O da akbil. Mecbur kalmıştım jdjxxj
pis zenginler :)
Lanet olsun adamım hdhxxj
Baya fakirim yavv ☺ zengin hagun bulacam
hagun zor, hatun bul :)
Sakaci seni ☺ ikisinide bulacam azmettim 😬
Zenginim ya la😂😂😂
ama türkçeye bak :)
100 oldu benim 😭
gel fakir dostum ağlayalım :)
Ağlamayacağım😂
Zenginim 😃😃😃😃😃
havan yansın
25% Cikti 😂😂😂
azcık kodamansın yani :)
Alakasi yok ama.. Yalan bu test 😂
test hakkında düzgün konuş, testler yanılmaz, çift çizgi işte pozitif :)
235 ne lan 😂
naptınn lan :)
Vay anasıni harbi fakirmişim 😀
65 çıktı :D
benden 5 fazla fakirsin :)
hepsini topla doksan düş.
140 lanet olsun 😂
lanet okuma ondan fakirsin işte :)
tamam herkese bişey ısmarla o zaman :)
ne aldın :)
kesin 25 kuruşluktandır
çok kötüsün :)
sifir
deden vehbi koç mu hayırdır :)
degil zenginde degilim zaten ama bunlarin hic birini yapmadim
hımm sen başka kategoridesin o zaman :)
öyle :)
Yüzde 200 :D :D
70...
%60 fakirim
Elli çıktı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar